مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

آماده بازگشایی مدارس کرمانشاه با هر سناریویی هستیم

نمی‌توان یک نسخه واحد برای بازگشایی مدارس پیچید

کرمانشاه(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه نمی‌توان یک نسخه واحد برای بازگشایی مدارس پیچید، گفت شروع سال تحصیلی از اول مهرماه است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آماده بازگشایی مدارس کرمانشاه با هر سناریویی هستیم

مجید یزدان‌پناه اظهار کرد: سال تحصیلی جدید با حضور حدود ۳۳۵ هزار دانش‌آموز در استان آغاز می‌شود که حدود ۱۸۰ هزار نفر از این تعداد در مقطع ابتدایی و مابقی در مقاطع متوسط اول، دوم، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: قرار شده همه پازل‌ها مجازی، نیمه‌حضوری و یا حضوری باید برای سال تحصیلی چیده شود، اما برای همه مدارس یک نسخه واحد پیچیده نمی‌شود بنابراین برنامه استان‌ها و حتی مدارس یک استان هم امکان دارد شبیه هم نباشد.

وی آغاز سال تحصیلی را مهرماه سال ۱۴۰۰ عنوان کرد، و گفت: در اینکه سال تحصیلی جدید از اول مهرماه آغاز خواهد شد هیچگونه شکی نیست، اما به چه صورتی و با چه سناریویی باشد بستگی به وضعیت کرونا و تصمیم ستاد ملی کرونا دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای مدارسی که جمعیت بالا دارند به تدریج با روش غیرحضوری از فضای مجازی و شبکه دانش‌آموزی شاد پیش می‌رویم بعد به روش ترکیبی نزدیک می‌شویم تا به تدریج مدارس به صورت حضوری برگزار کنیم.

یزدان‌پناه با بیان اینکه نمی‌توان یک نسخه واحد را برای مدرسه عشایری و شهری پیچید، گفت: با هر سناریویی آمادگی حضور دانش‌آموزان و بازگشایی مدارس را در استان داریم.

وی با اشاره به آغاز توزیع کتاب‌های درسی تمام مقاطع تحصیلی در مدارس استان کرمانشاه، تصریح کرد: تاکنون ۹۵ درصد دانش‌آموزان ثبت‌نام کرده‌اند که اولیا یا دانش‌آموزان با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود می‌توانند کتاب‌ها را تحویل بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار