اعلام آمادگی بنیاد نیکوکاری دکتر نوربخش برای واکسیناسیون نیازمندان و مدافعان سلامت

تهران (پانا) - بنیاد نیکوکاری «دکتر سید تقی نوربخش» مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی، برای واکسیناسیون اقشار محروم و مدافعان سلامت اعلام آمادگی کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی بنیاد نیکوکاری دکتر نوربخش برای واکسیناسیون نیازمندان و مدافعان سلامت

در اطلاعیه صادر شده از سوی بنیاد نیکوکاری دکتر نوربخش با گرامی‌داشت یاد و خاطر هموطنان درگذشته ناشی از ویروس کرونا و تقدیر از تلاش‌های ارزنده‌ی مدافعان سلامت، آمده است: خوشبختانه، این بنیاد با همراهی جمعی از اعضای کادر درمان توانسته است در ایام سوگواری اربعین و ماه صفر و در دو مرحله نسبت به واکسیناسیون دوست‌داران اهل بیت و خادمان حرم امام‌زاده صالح (ع) و سایر بقاع متبرکه‌ی شمیرانات اقدام کند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در آستانه‌ی اربعین حسینی و با آغاز ماه صفر، آماده‌ایم تا با اعزام پزشک ناظر و نیروهای داوطلب خود، به مناطق محروم و مراکز درمانی، نسبت به تسریع در امر واکسیناسیون این اقشار اقدام کنیم. بدیهی است، حضور در جمع‌های یاد شده پس از هماهنگی با مراکز مسئول در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر ارگان‌های مسئول انجام می‌شود. به همین منظور شماره‌ تلفن ۰۹۱۲۲۹۵۹۵۲۰ برای هماهنگی‌های لازم اعلام می‌شود.

گفتنی است دکتر سید تقی نوربخش ۲۴ آبان سال ۹۷ حین بازدید از پروژه‌های استان گلستان، بر اثر تصادف رانندگی دار فانی را وداع گفت. مرحوم نوربخش مدیر عاملی سازمان تامین اجتماعی، عضویت هیات مدیره و قائم مقامِ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، قائم مقام رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران را در کارنامه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار