مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

موفقیت 45 دانش آموز استان در جشنواره فرهنگی، هنری فردا

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت در سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری فردا، دانش‌آموزان گیلانی 5 مقام اول، 8 رتبه دوم، 7 عنوان سوم و 24 رتبه برگزیده کشوری را از آنِ خود کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۵۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت 45 دانش آموز استان در جشنواره فرهنگی،  هنری فردا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اشاره به شرکت 153 هزار دانش آموز گیلانی در مرحله آموزشگاهی جشنواره فرهنگی، هنری فردا اظهار کرد: در این دوره جشنواره که به شکل غیرحضوری برگزار شد، پس از ارسال 200 اثر برتر به مرحله نهایی، دانش آموزان استان توانستند ۵رتبه اول، ۸رتبه دوم، ۷رتبه سوم و ۲۴رتبه برگزیده را از آن خود کنند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، علی آقایی زاده از دبیرستان متوسطه اول عبدالرزاق لاهیجان به عنوان پدیده جشنواره در رشته تکخوانی سنتی انتخاب شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: در جشنواره فرهنگی هنری فردا ویژه کانون های فرهنگی تربیتی نیز حدود ۲۰ اثر منتخب از کانون های فرهنگی تربیتی استان به دبیرخانه کشوری ارسال شد که در این بخش هم یک دانش آموز گیلانی صاحب رتبه برگزیده کشوری شد.

سی و نهمین جشنواره فرهنگی، هنری فردا در شش بخش شامل: «هنرهای آوایی»، «فیلم و هنرهای نمایشی»، «هنرهای دستی و تجسمی»، «آفرینش‌های ادبی»، «رسانه و فضای مجازی»و «نقد» برگزار شد.

علاقه مندان برای دیدن اسامی نفرات برگزیده، می توانند به کانال https://shad.ir/fardafestival در شبکه شاد مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار