معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

کسب 46 رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان استان در مسابقات فرهنگی و هنری

سنندج(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد دانش‌آموزان استان در سی و نهمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری فردا و دومین جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور موفق به کسب 46 مقام ارزشمند شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۵۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 46 رتبه برتر کشوری  توسط دانش‌آموزان استان در مسابقات فرهنگی و هنری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی استان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری در شش بخش شامل هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش های ادبی، بخش رسانه و فضای مجازی، بخش نقد که در مجموع 80 رشته و گرایش مختلف را شامل می شود به صورت غیرحضوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات تعداد 178 هزار نفر از دانش آموزان سه دوره تحصیلی استان شرکت کردند،گفت: پس از داوری آثار در مرحله استانی در دوره متوسطه اول 160 نفر و در دوره متوسطه دوم 205 نفر به عنوان برگزیده استانی معرفی شدند که در دوره متوسطه اول 20 اثر برتر و در دوره متوسطه دوم 150 اثر برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

نریمانی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از داوری مرحله کشوری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری فردا، همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار و دانش آموزان استان کردستان در مجموع با کسب ۴6رتبه برتر کشوری شامل: 6 رتبه اول، 3رتبه دوم، 5 رتبه سوم و 32 رتبه برگزیده کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به تمامی دانش آموزان استان و دست اندرکاران امر، گفت: این موفقیت مرهون تلاش کلیه مسئولین اداره فرهنگی و هنری استان کردستان، شهرستانها و مناطق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار