سفر به مشهد ممنوع شد

تهران (پانا) - دبیر ستاد مبارزه با کرونای استان خراسان رضوی خبر داد با پیشنهاد مدیریت استان و موافقت ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، سفر به خراسان رضوی از مبدا تمام استان‌های کشور ممنوع شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سفر به مشهد ممنوع شد

به گزارش تسنیم، سید حمید موسوی در حاشیه یکصد و نهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با مقابله با کرونا استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد بستری‌ها و فوتی‌های استان نسبت به قبل از پیک، رئیس ستاد مقابله با کرونا استان علاوه بر صدور دستورهایی برای عبور از وضعیت موجود به دنبال گرفتن مجوزهای بیشتر برای مدیریت بهتر موضوع، از ستاد ملی بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی اضافه کرد: با خیز جدید کرونای دلتا در استان، استاندار خراسان رضوی طی مکاتبه‌ای از ستاد ملی خواستند تا سفر به خراسان رضوی از مبدا ممنوع و سفر اتباع خارجی هم محدود بشود که در همین راستا نهایتاً ستاد ملی کرونا امروز با این درخواست استان موافقت و به تمام استان‌های کشور ابلاغ کرد تا اطلاع ثانوی هیچ استانی مجوزی برای ورود به خراسان رضوی صادر نکند.

وی خاطرنشان کرد: این ممنوعیت و محدودیت‌ها تا زمانی ادامه خواهد داشت که شرایط استان از وضعیت پیک خارج بشود و در این فاصله زمانی بتوانیم استان را در حوزه درمان و پیشگیری مدیریت بکنیم.

موسوی با اشاره به اینکه حوزه نظارت هم طبق دستور استاندار خراسان رضوی شدت بیشتری گرفته است و تیم‌های بیشتری در این خصوص فعال شده‌اند، ابراز کرد: همچنین به فرمانداری‌های استان ابلاغ شده که صرفاً برای موارد اضطراری مجوز تردد درون استانی صادر کنند تا از مبدا شهرستان‌های داخل استان به شهر مشهد هم تردد در حداقل ممکن انجام شود.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی با اشاره به نقش واکسیناسیون در پیشگیری از ابتلاء و شیوع بیماری کرونا گفت: استاندار خراسان رضوی دستور ایجاد 22 مرکز تجمیعی واکسیناسیون را در مشهد مقدس داده‌اند که تاکنون 16 مرکز راه‌اندازی و فعال شده است.

کمک همه دستگاه‌ها در حوزه آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و هشدار به مردم، ممانعت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از دعوت آژانس‌ها و شرکت‌های مسافرتی برای سفر به مشهد مقدس نیز از مصوبات امروز ستاد استانی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار