پاداش دوومیدانی ‌‌‌کاران ایران در المپیک توکیو مشخص شد

تهران (پانا) - حمیدرضا فردین پور گفت پاداش ورزشکاران موفق در بازی‌های المپیک توکیو و رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان از سوی فدراسیون دو و میدانی مشخص شده است

کد مطلب: ۱۲۰۲۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
پاداش دوومیدانی ‌‌‌کاران ایران در المپیک توکیو مشخص شد

.

به گزارش روابط عمومی،حمیدرضا فردین پور مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی در گفت‌و گو با سایت فدراسیون اظهار داشت:با تصویب هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی پاداش ورزشکاران موفق در بازی‌های المپیک توکیو و رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان مشخص شد.

وی افزود،بر همین این اساس هر کدام از ورزشکارانی که موفق به صعود از هرمرحله بازی‌های المپیک توکیو و مسابقات قهرمانی جوانان جهان شوند به ازای صعود از هرمرحله مبلغ ۲۰میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

همچنین ورزشکارانی که موفق به شکستن رکورد ملی کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو شوند و رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان شوند به ازای هر یک‌بار رکورد شکنی مبلغ ۲۰میلیون تومان پاداش از سوی فدراسیون دو و میدانی دریافت خواهد کرد.

فردین پور ادامه داد، ورزشکارانی که موفق به کسب مدال در بازی‌های المپیک توکیو شوند به ازای کسب مدال برنز مبلغ(۱۰۰میلیون تومان)مدال نقره مبلغ(۱۵۰میلیون تومان)و مدال طلا مبلغ(۲۰۰میلیون تومان)پاداش دریافت خواهند نمود و ورزشکارانی که موفق به کسب مدال در مسابقات جهانی جوانان شوند به ازای کسب مدال برنز مبلغ(۵۰میلیون تومان)مدال نقره(۸۰میلیون تومان) و مدال طلا مبلغ(۱۰۰میلیون تومان)پاداش از سوی فدراسیون خواهند کرد.

لازم به ذکر است مربیان شخصی ورزشکاران موفق در این دو رویداد دو و میدانی به میزان ۵۰در صد از کل پاداشی که ورزشکاران آنها از این مسابقات به دست آورده‌اند را از سوی فدراسیون دو و میدانی دریافت خواهند کرد.

مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی در پایان خاطر نشان کرد، این پاداش‌ها فقط جوایزی است که فدراسیون دو و میدانی برای ورزشکاران موفق در این دو رقابت در نظر گرفته و ارتباطی به جوایزی که وزارت ورزش و جوانان همچنین کمیته ملی المپیک برای آنها در نظر خواهد گرفت ندارد.

@athletics_iran

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار