خروج ۶ واگن باری از خط در محدوده راه‌آهن لرستان

تهران (پانا) - معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد۶ دستگاه واگن قطار باری که در محدوده راه‌آهن لرستان از خط خارج شده بود به روی خط هدایت شد و تا ساعتی دیگر این مسیر بازگشایی و سیر ایمن قطارها از سر گرفته خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
خروج ۶ واگن باری از خط در محدوده راه‌آهن لرستان

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی اظهار داشت: حدود ساعت یک بامداد امروز، ۶ واگن از یک قطار باری که از سمت خوزستان به اصفهان در حرکت بود در محدوده راه‌آهن لرستان از خط خارج شد.

وی ادامه داد: از همان ساعات اولیه، همکاران فنی راه‌آهن مشغول عملیات انتقال این واگن ها به روی خط و آزاد سازی مسیر شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: هر ۶ واگن به روی خط هدایت و بخش زیادی از بازسازی آن قسمت از خط آهن نیز انجام شده است و تا ساعتی دیگر، خط باز شده و سیر ایمن قطار در این مسیر آغاز خواهد شد.

رسولی ضمن عذرخواهی از مسافران قطارهای مسافری این مسیر که در حال سیر بودند گفت: به خاطر بروز این اتفاق، ۴ قطار مسافری که در این مسیر در حال سیر بود، متوقف شد که تلاش خود را برای ارائه خدمات رسانی به مسافران این قطارها انجام دادیم.

مدیرعامل راه‌آهن بیان کرد: تعداد زیادی از این مسافران با اتوبوس به مقصد خود به سمت جنوب اعزام شدند و تعدادی اتوبوس دیگر نیز در حال مسافرگیری است و بدین ترتیب سایر مسافران نیز به مقصد خود منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه تا یک ساعت آینده، این مسیر به صورت ایمن باز خواهد شد، تاکید کرد: ‌در شرایط سخت کرونا تلاش کردیم همراه با شرکت‌های مسافری با رعایت فاصله‌گذاری‌ اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و ارتقاء کیفیت در خدمت مردم‌ باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار