۴ نماینده ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان حذف شدند

تهران (پانا) - ۴ نماینده ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان با شکست مقابل رقبا از دور رقابت ها کنار رفتند.

کد مطلب: ۱۲۰۲۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
۴ نماینده ایران در ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان حذف شدند

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان ۲۰۲۱ در بوداپست مجارستان، سامان ناصری پور در وزن ۴۸ کیلوگرم در دور نخست با پاول بوندار از روسیه با نتیجه ۷ بر ۴ شکست خورد و با توجه به شکست ۷ بر ۶ این کشتی گیر روس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفی از گرجستان، ناصری پور از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی اصغر سام دلیری پس از استراحت در دور نخست، مقابل والری مانگوتوف از روسیه ۲ بر یک شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن حریفش راهی گروه بازنده ها شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سید محمد مهدی میری در دور نخست به مصاف سعید سوسوزا از قرقیزستان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۵ به برتری رسید اما در دور دوم مقابل نیهات کارا از ترکیه ۶ بر یک تن به شکست داد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، امیررضا آریامقدم در دور نخست برابر میهایل گوتو از مولداوی در حالی که ۶ بر ۴ عقب بود، با ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل کشتی گیر سوئد در دور دوم، آریا مقدم از دور رقابت ها کنار رفت.

امید پایدار در وزن ۱۱۰ کیلوگرم در یک چهارم نهایی مقابل آرتور بویچوک از اوکراین در حالی که ۵ بر ۲ عقب بود با ضربه فنی شکست خورد و با توجه به شکست ابن کشتی گیر در نیمه نهایی مقابل حریف روس، پایدار از دور رقابت ها کنار رفت. پایدار پیش از این در دور نخست مقابل داوید مگلادزه از گرجستان ۴ بر صفر پیروز شد. وی سپس مقابل اوزاروف از قزاقستان ۲ بر ۲ پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار