انتقاد حجت نظری از دهن‌کجی شهردار

تهران (پانا) - اعضای شورای شهر تهران به شرکت نکردن شهردار تهران و دو تن از معاونانش در جلسه بررسی لایحه ایجاد سازمان گردشگری، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی انتقاد کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۵۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد حجت نظری  از دهن‌کجی شهردار

حجت نظری در جریان سیصد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره درگذشتگان در حوادث رانندگی اخیر گفت: امیدواریم مسببان هرچه زودتر مجازات و به جامعه معرفی شوند.

او در ادامه با اشاره به تذکر خود گفت: تذکر امروز ما خطاب به شهردار محترم تهران، معاونین محترم شهردار و دیگر سمت‌های ستاد و در مناطق است. سه‌شنبه هفته گذشته، یکم تیرماه یعنی تنها ۴ روز بعد از انتخابات، برای بررسی لایحه ارسال نشده شهرداری در اجرای ماده ۷۲ برنامه سوم توسعه شهر تهران، مبنی بر ایجاد سازمان گردشگری، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی جلسه‌ای برگزار کرد بنا بود جلسه‌ای با حضور دو تن از معاونین محترم شهردار برگزار شود.

نظری افزود: باوجود اینکه جزئیات جلسه و نیز محل تشکیل و زمان آن، همگی از پیش با تمام اعضای جلسه هماهنگ شده بود، اما آقایان مظاهریان و جوادی یگانه به بهانه‌های غیرقابل پذیرش در جلسه حضور نیافتند.

او اضافه کرد: تلقی ما اینست که شهردار و تیم کاری او با قصد دهن‌کجی و خفیف انگاشتن شورا و نمایندگان مردم، بنا دارد تا روزهای باقی مانده از دوره پنجم را با مدیریت زمان و احاله کارها، به آینده سپری کند و مانع از تحقق اراده شورا شود.

نظری با بیان اینکه موارد قابل شمارش زیادی وجود دارد که اثبات می‌کند شهرداری در راستای اجرای آنچه خود خواسته، همه ظرفیت‌ها را بسیج کرده افزود: اما برای‌عدم تحقق اراده شورا، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. لذا به شهردار تهران تذکر می‌دهیم که از سنجش فرصت‌ها و تقابل با خواست نمایندگان مردم بپرهیزد و تلاش کند تا مردم خاطرات خوشی از کارآمدی و اقدامات صورت گرفته در روزهای پایانی دوره پنجم در ذهن داشته باشند.

این تذکر به امضای الهام فخاری، حجت نظری، حسن خلیل آبادی و محمد جواد حق‌شناس رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار