«زخم کاری» رکورد «آقازاده» را زد

تهران (پانا) - سریال «زخم کاری» در قسمت چهارم موفق شد رکورد بیشترین میزان دقیقه تماشا را در میان سریال‌های نمایش خانگی در یک روز بشکند.

کد مطلب: ۱۱۹۵۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
«زخم کاری» رکورد «آقازاده» را زد

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، چهارمین قسمت از سریال «زخم کاری» که روز گذشته پخش شد توانست در بازه زمانی ۸ صبح تا ۲۴ رکورد بیشترین میزان دقیقه تماشا مربوط به یک قسمت از سریال نمایش خانگی را جابجا کند.
«زخم کاری» در یک روز بیش از ۱۳ میلیون دقیقه را ثبت کند و به عدد ۱۳ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۳۲ رسیده است. این رکورد پیش از این در اختیار سریال «آقازاده» بوده است.
سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان با اقتباس از رمانی به قلم محمود حسینی‌زاد در ۱۵ قسمت ساخته و آماده پخش است.
این نخستین سریال مهدویان در نمایش خانگی است که با توجه به فضای نوآر و داستان ملتهبی که دارد مخاطبان بسیاری را جلب کرده است. «زخم کاری» با نگاهی به نمایشنامه «مکبث» ویلیام شکسپیر نوشته شده و از این حیث اولین سریالی است که مبنای نگارش فیلمنامه آن اقتباس از دو اثر ادبی و نمایشی است.
حضور جواد عزتی در نقش اصلی سریال با واکنش‌های مثبت مخاطبان همراه شده و طرفداران بسیاری را جذب کرده است.
جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی‌پور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، (هنرمندان خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث بازیگران «زخم کاری» هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار