پناهی روا: با افزایش سطح مهارت‌ها، نقش مدیریتی زنان فرهنگی پر رنگ تر می‌شود

تهران (پانا) - به همت کارشناسی امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران همایش یک روزه دختران خورشید به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت با حضور زهرا پناهی روا مشاور وزیر آموزش‌وپرورش، الهه حسن پور معاون سلامت و تربیت بدنی و سروش کریمی کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از همکاران فرهنگی استان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پناهی روا: با افزایش سطح مهارت‌ها، نقش مدیریتی زنان فرهنگی پر رنگ تر می‌شود

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، زهرا پناهی روا مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در امور زنان در همایش دختران امروز که با حضور همکاران آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در اردوگاه شهید مصطفی خمینی در شهرستان دماوند برگزار شد گفت: نقش زنان پس از جمهوری اسلامی بسیار پر رنگ و موثر است. زن در عین حساسیت ها و زنانگی و نقش مادری در مسائل خانواده باید همواره در آزادی و پاکیزگی نقش موثر خود را در جامعه ایفا کند.

مشاور وزیر آموزش‌وپرورش در امور زنان با تمجید از به کار گیری تعداد مطلوبی از زنان در پست های مدیریتی بالا در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تاکید کرد: سطح مهارت های زنان فرهنگی را باید روز بروز بالاتر ببریم تا در عرصه مدیریت گام های استواری برداریم و زنان نقش مدیریتی پر رنگ تری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار