برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش خلیل آباد در خصوص کنکور 1400

کاشمر(پانا)- سومین نشست شورای آموزش وپرورش شهرستان خلیل آباد درسال ۱۴۰۰ با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش وپرورش و سایراعضا در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش با موضوع کنکور سراسری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش خلیل آباد در خصوص کنکور 1400

ابراهیم قاسم پور فرماندار شهرستان خلیل آباد ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده در برگزاری آزمون های کنکور گفت: برای داوطلبین و همه مردم کنکور و برگزاری سالم آن بسیار مهم است، بنابراین قرنطینه ها باید صد در صد منطبق باشرایط سازمان سنجش باشد.اسکورت سوالات کنکور با ماشین مسقف و همراهی نیروی انتظامی، برقراری امنیت مکان برگزاری کنکور به عهده فرماندهی انتظامی منطقه است، یک تیم مجرب و مجهز اورژانس در نزدیکترین مکان برگزاری کنکور از ابتدا تا انتهای برگزاری مستقر باشد. مسئولیت برگزاری کنکور از صفر تا صد بر عهده مدیر آموزش وپرورش به عنوان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش است.

در ادامه محمود روشندل، مدیر آموزش وپرورش خلیل آباد گفت: با تاکید ریاست محترم شورای آموزش وپرورش، خواسته به حق مردم شریف منطقه محقق شد و امسال پس از مدتی وقفه طولانی، شاهد برگزاری کنکور سراسری در روزهای نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم تیرماه در شهرستان خواهیم بود و تمام تمهیدات و مقدمات لازم فراهم شده که این ماراتن علمی انشاالله به بهترین شکل ممکن برای دانش آموزان عزیزمان برگزار شود.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده، آزمون استعدادهای درخشان را روزهای بیستم وبیست ویکم خرداد برگزار کردیم و انشاءالله آزمون مدارس نمونه را هم در هجدهم تیرماه شاهد خواهیم بود.

رضا حسن نژاد معاون آموزشی اداره ضمن ارائه گزارشی از آمادگی خلیل آباد برای برگزار کردن کنکور گفت: با توجه به اهمیت برگزاری کنکور با در نظر گرفتن تمامی جوانب، نشست تخصصی با فرماندهی منطقه انتظامی و شبکه بهداشت و درمان خواهیم داشت.

معاون آموزشی اداره افزود: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی و کمبود فضا بویژه در دوره ابتدایی، مجبور به جابجایی برخی از پایه‌های تحصیلی به مدارس دیگر خواهیم بود.

حسن نژاد گفت: جهت دانش آموزان دوره ابتدایی که دچار ضعف علمی هستند، ازاول تا پایان تیر، کلاس های تقویتی برگزار خواهد شد.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار