نماینده ملایر از پاسخ‌های وزیر نیرو قانع شد

تهران (پانا) - نماینده مردم ملایر در مجلس پس از استماع پاسخ‌های وزیر نیرو نسبت به سوال خود درباره علت عدم پیش‌بینی نیاز کشور به برق هسته‌ای توسط این وزارتخانه، به شرط برگزاری یک جلسه در دفتر نایب رئیس مجلس با حضور وزیر نیرو و رئیس سازمان انرژی اتمی قانع شد.

کد مطلب: ۱۱۹۴۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ملایر از پاسخ‌های وزیر نیرو قانع شد

در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی طرح سوال هادی بیگی‌نژاد به همراه 3 نفر از نمایندگان از اردکانیان وزیر نیرو بررسی شد که نماینده سوال کننده از پاسخ‌های وزیر نیرو به سوال خود درباره علت عدم پیش‌بینی نیاز کشور به برق هسته‌ای توسط این وزارتخانه، به شرط برگزاری جلسه‌ای در دفتر نیکزاد نایب رئیس مجلس و با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و اردکانیان برای بررسی جزئیات این سوال قانع شد.

بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در تشریح سوال خود خطاب به اردکانیان گفت: اگر شما رضایت داشته باشید که درباره جزئیات این سوال و پیدا کردن راه‌حل برای رفع این مشکل جلسه‌ای را در دفتر آقای نیکزاد با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار کنیم، من نسبت به سوال خود قانع شده و دیگر آن را به رأی نخواهم گذاشت.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت، بعد از پایان اظهارات بیگی‌نژاد و اردکانیان گفت: اگر آقای بیگی‌نژاد راضی باشند جلسه‌ای را با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر نیرو و ایشان طی هفته آینده برای بررسی این سوال برگزار می‌کنیم.

مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در تشریح سوال هادی بیگی نژاد از وزیر نیرو، گفت: در اجرای ماده 207 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی سوال هادی بیگی‌نژاد به همراه سه نفر از نمایندگان در جلسه 29 مهرماه سال 1399 با حضور 19 نفر از اعضای کمیسیون انرژی و نمایندگان سوال کننده و وزیر نیرو مطرح شد. پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نمایندگان سوال کننده از پاسخ‌های اردکانیان، کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (3) ماده (207) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار