جوانان آذربایجان‌شرقی قهرمان مسابقات کشوری آکواتلون شدند

تبریز (پانا) - رییس هیات سه گانه آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمان کشوری آکواتلون در قم گفت سه گانه کاران استان عنوان قهرمانی این مسابقات را در رده جوانان کسب کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۲۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
جوانان آذربایجان‌شرقی قهرمان مسابقات کشوری آکواتلون شدند

فرامرز رنجکش عنوان کرد: مسابقات قهرمان کشوری آکواتلون شامل دو، شنا، دو در بخش آقایان و تیمی امدادی در ۲ رده سنی جوانان و آزاد با شرکت ۹ تیم از سراسر کشور در دریاچه مصنوعی بوستان جوان شهر قم برگزار شد.

رییس هیات سه گانه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات برای نخستین بار به شکل امدادی و با ترکیب سه نفره تیم ها برگزار شد.

رنجکش بیان کرد: عنوان قهرمانی رده سنی جوانان این مسابقات به تیم آذربایجان شرقی با ترکیب سید رسا حسینی، محمدامین صدرامین و امیرحسین پورحاجی با کسب زمان ۵۱ دقیقه و ۱۷ ثانیه رسید؛ همچنین تیم زنجان با ترکیب مهدی انصاری، امیرحسین نصیری و پوریا شامی و با زمان ۵۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه و تیم اصفهان با ترکیب سپهر نیکفر، رضا خدابخشی و محمدیاسر سجاد و با زمان ۵۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در رده آزاد و بزرگسالان این مسابقات نیز تیم های اصفهان، گلستان و چهار محال و بختیاری به ترتیب در رده های اول تا سوم جای گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار