رییس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی:

برای ایجاد تغییر، مهمتر از صندوق رای وجود ندارد

تهران (پانا) - رییس ستاد انتخاباتی سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی گفت انتظار می‌رود مردم برای تغییر در سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند چون امروز کشور نیاز به تغییر دارد و چیزی مهمتر از صندوق رای برای ایجاد تغییر سراغ نداریم.

کد مطلب: ۱۱۹۲۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برای ایجاد تغییر، مهمتر از صندوق رای وجود ندارد

زهرا شیخی روز دوشنبه درباره برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد، در جمع خبرنگاران گفت: انتظار از آحاد ملت ایران این است که برای تغییر در سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند. امروز کشور نیاز به تغییر دارد و چیزی مهمتر از صندوق رای برای ایجاد تغییر سراغ نداریم. امروز زمان آن است که مردم با حضور پای صندوق رای، به بداخلاقی‌ها و دروغ گویی‌ها «نه» بگویند و تحول را رقم بزنند.

رییس ستاد قاضی زاده هاشمی با اشاره به مناظره‌های نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، افزود: برخی با بداخلاقی و اتهام‌زنی مردم را رنجیده خاطر کردند، امروز زمان سرکار آمدن دولت اخلاق‌مداری است که توانایی رفع مشکلات را دارد.

شیخی با بیان اینکه تشکیل دولت جوان انقلابی دغدغه همه نیروهای دلسوز کشور است، تصریح کرد: نامزدهای جبهه انقلاب توانایی تشکیل دولت جوان انقلابی را دارند؛ دولتی که می‌تواند زندگی مردم را سامان بدهد و با عزت و اقتدار در دنیا بدرخشد.

وی با بیان اینکه امروز مردم بیش از هر زمان دیگری به تشکیل دولتی کارآمد و قوی نیازمندند، خاطرنشان کرد: دولت باید مراقب زندگی مردم باشد. مردمی که منتظر تحول هستند باید در انتخابات هم شرکت کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار