اعضاى جدید رهبرى حزب جوانان ایران اسلامی انتخاب شدند

تهران (پانا) - دهمین کنگره سراسری حزب جوانان ایران اسلامی به صورت مجازی برگزار و اعضای جدید شورای مرکزی و بازرسان حزب جوانان با رای اعضای این حزب انتخاب شدند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اعضاى جدید رهبرى حزب جوانان ایران اسلامی انتخاب شدند

در این کنگره پس از ارائه و بررسی گزارش عملکرد دوره گذشته شوراى مرکزى و بازرسین، اعضای جدید شورای مرکزی و بازرسان این حزب از طریق سامانه رای گیری مجازی با حضور و نظارت نماینده کمیسیون ماده ۱۰ احزاب انتخاب شدند. بر همین اساس از میان ۳۴۷ رای ماخوذه از شرکت کنندگان کنگره، به ترتیب آرا افراد زیر به عنوان منتخبان جدید برگزیده شدند:

شورای مرکزی:
محمد خونچمن، مهدی علیخانی، آرمین شریفی‌راد، میثم حیدر اولاد، مصطفی آقاعلى، ملیحه سلطانی، گلسا بهاروندی، سیدمجتبی تقوی نژاد، زهره بهبودی، سیدمحمدمهدی پوررهنما، کامران میرمحمدی، حامد صالح آبادی

بازرسان:
هادی طاهرخانی، اسماعیل ساجدی، رضا بخشی، ولی فصیحی پر مهر، علی غنی

جامعه ما نیاز به نشاط و امید و اشتیاق به شرکت در عرصه سرنوشت دارد

رئیس دولت اصلاحات با ارسال پیامی به دهمین کنگره سراسری حزب جوانان، تاکید کرد: جامعه ما نیاز به نشاط و امید و اشتیاق به شرکت در عرصه سرنوشت دارد. در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به اعضای محترم حزب جوانان ایران اسلامی و همه شرکت کنندگان در کنگره سراسری این حزب، در این فضای سرد و فسرده در حالی که جامعه ما نیاز به نشاط و امید و اشتیاق به شرکت در عرصه سرنوشت دارد امیدوارم این حزب و همه تشکل ها و احزاب و جریان‌های سیاسی و مدنی بتوانند در این برهه حساس، مسئولیت خود را نسبت به میهن و مردم بدرستی بشناسند و در انجام آن مسئولیت موفق باشند.»

دبیرکل حزب جوانان: رد صلاحیت‌هاى گسترده نامزدهای انتخاباتی آثار بدى براى کشور خواهد داشت

محمد خونچمن، دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی نیز در سخنان ابتدایی خود در این کنگره ضمن تشریح عملکرد این حزب طی 2 سال اخیر از رد صلاحیت‌های گسترده و حذف افراد لایق و دلسوز برای شرکت در انتخابات ابراز نگرانی کرد.

او گفت: حذف تمامی کاندیداهای جبهه اصلاحات ایران برای دست یابی جریانی خاص به منافع جریانی خود، شرایط برگزاری این کنگره را با کنگره‌های قبلی حزب جوانان که با حضور کاندیداها یا شخصیت‌های سیاسی نظام برگزار میشد بسیار متفاوت نموده است و اثرات ناشی از این رفتار نادرست را مضاعف کرده است. رد صلاحیت گسترده‌ای که اصول متعددی از قانون اساسی از جمله جمهوریت نظام را نشانه رفته و بر عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی اثر گذاشته است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه تاکید کرد: رد صلاحیت‌های گسترده که به مرور تبدیل به یک رویه غلط شده و بی‌توجهی به دیدگاه‌های متنوع جامعه و جلب مشارکت اثرگذار مردم را به دنبال داشته و جامعه را به شدت نگران آینده‌ای مبهم کرده است و ملت ایران نیک میداند که در آینده‌ای نزدیک اثرات سوء آن را شاهد بوده و تبعات مخرب و جانسوز آن را در عرصه‌های مختلف زندگی خود تجربه خواهد کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار