کمرانی: تکواندو زنان ایران می‌تواند برای اولین بار قهرمان آسیا شود

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی تکواندو زنان ایران از آمادگی شاگردانش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کمرانی: تکواندو زنان ایران می‌تواند برای اولین بار قهرمان آسیا شود

مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندو بانوان کشورمان در خصوص تیم اعزامی به بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: از 16 آذرماه تمرینات را با تعدادی از این نفرات آغاز کردیم و بعد از حدود 45 روز تکواندوکاران دیگر نیز به ما ملحق شدند؛ با پشت سر گذاشتن رقابت‌های انتخابی 6 نفر را برای حضور در قهرمانی آسیا معرفی کردیم که باز هم به دلیل شرایط فنی که پیش آمد، تغییراتی ایجاد کردیم. در نهایت نگار اسماعیلی، غزل سلطانی، ناهید کیانی، پریسا جوادی، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل برای حضور در مسابقات آسیایی انتخاب شدند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا تمرینات در شرایط سخت را تجربه کردیم اما خدا را شکر با انگیزه بالای بازیکنان این موضوع جبران شد و تکواندوکاران آمادگی لازم را کسب کردند. کادرفنی در این مدت تلاش زیادی داشته تا بتواند دوری تکواندوکاران از خانواده‌ها را تا حدی جبران کند؛ از خانم‌ها صفرپور و فولادی بابت این همکاری صمیمانه تشکر می‌کنم؛ در این مدت خانم حسینی سرپرست تیم مثل یک مادر همیشه در کنار ما بودند. از استاد سروی نیز که تمام تلاش خود را کرد تا بتوانیم بدون مشکل این راه دشوار را پشت سر بگذاریم، سپاس‌گزارم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در ادامه گفت: تورنمنت ترکیه در پیشرفت بچه‌ها تاثیر به سزایی داشت و خدا را شکر هم اکنون تیم از نظر فنی و روانی واقعا آماده است. امیدوارم نتیجه خوبی در این رقابت‌ها رقم بخورد و انشاءالله بانوان بتوانند برای اولین بار بر روی سکوی قهرمانی قاره کهن بایستند.

کمرانی خاطرنشان کرد: همیشه دوست داشتم تک مهره‌های تکواندو کشورمان به تیم تبدیل شوند و ایران بتواند برابر بهترین‌های دنیا قد علم کرده و بر سکوی آسیایی و جهانی بایستد. تمام تلاش ما همین است و امیدوارم این اتفاق خوب بیفتد؛ با خواست خدا و همت بچه‌ها قطعا دستیابی به این مهم دور از دسترس نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار