معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش پروش کاشمر:

مهمترین نقش انسان در اجتماع،تصمیم‌گیری برای مدیریت جامعه است

کاشمر(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش پروش کاشمر گفت مهمترین نقش انسان در اجتماع ‏تصمیم‌گیری برای مدیریت جامعه‌ای است که درآن زندگی می‌کند و این نقش را می‌تواند از طریق مشارکت ‏در انتخابات ایفا کند.

کد مطلب: ۱۱۹۱۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین نقش انسان در اجتماع،تصمیم‌گیری برای مدیریت جامعه است

حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر در جلسه رای اولی های دبیرستان های کاشمر گفت: حیات اجتماعی انسان در گرو فعالیت اجتماعی اوست. انسان به عنوان یک عضو جامعه وقتی می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد که در فعالیت های اجتماعی نقشی ایفا کند. مهمترین نقش انسان در اجتماع تصمیم گیری برای مدیریت جامعه است که در آن زندگی می‌کند و این نقش را می‌تواند از طریق مشارکت در انتخابات ایفا کند.

ناصری افزود: انتخابات یک امر بسیار مهم و تاثیرگذار است که شما دانش آموزان عزیز با رسیدن به سن قانونی و تکلیف سیاسی برای اولین بار می‌توانند اراده خود را شرکت در آن تجلی بخشید و در ترسیم آینده خود و دیگران نقش بسزایی داشته باشید.

وی با تاکید بر تحقیق مناسب و خواندن مطالب و دیدن مناظرات گفت: امیدوارم ضمن شرکت در انتخابات ۲۸خرداد و انتخاب افراد اصلح و همچنین تشویق دیگران جهت حضور در این امر مهم تجلی بخش مشارکت مدنی باشید.

ابوالفضل یحیی پور ترشیزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار