زن جیب‌بُر دستگیر شد

تهران (پانا) - رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن جیب‌بُر اتوبوس‌های بی آر تی خبر داد و گفت متهم با 39 شاکی روانه دادسرا شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
زن جیب‌بُر دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم دستخال اظهار کرد: با مراجعه تعدادی از شهروندان به کلانتری 105 سنایی مبنی بر سرقت اموالشان از قبیل گوشی همراه و وجوه نقد در ایستگاه بی آر تی، تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی ابراز کرد: ماموران کلانتری در بررسی پرونده ها به دست آوردند، سرقت ها توسط یک زن رخ داده است و تعدادی از مال باختگان توانسته‌اند، چهره سارق را به خاطر بسپارند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به دستگیری سارق توسط ماموران کلانتری حین ارتکاب جرم، تصریح کرد: سارق پس از انتقال به پلیس آگاهی معترف شد که از شلوغی اتوبوس سوء استفاده می کرده و با تنه زدن و هل دادن اموال مال باختگان را سرقت و به مالخر می‌فروخته است.

سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه تا کنون 39 تن از مال باختگان توانسته‌اند چهره سارقان را شناسایی کنند، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و کشف جزئیات پرونده و دستگیری مالخر اموال سرقتی در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار