رئیس دانشگاه پیام نور:

دانشگاه پیام‌نور میزبان نمایندگان ۷ نامزد انتخابات ریاست جمهوری

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری یک وظیفه ملی و سرنوشت ساز برای کشور است، اعلام کرد که این دانشگاه میزبان نمایندگان 7 نامزد انتخابات ریاست جمهوری است.

کد مطلب: ۱۱۹۱۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه پیام‌نور میزبان نمایندگان ۷ نامزد انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی افزود: در شرایطی که کشور با هجمه‌های مختلفی روبه روست، وظیفه همه ایرانیان است که با اتحاد،همبستگی،بصیرت و آگاهی، ضمن مطالعه کامل دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری، فرد اصلح را برای مسند ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور با هدف افزایش مشارکت، آمادگی خود رابرای تبیین دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری اعلام کرده و سعی دارد با ایجاد فضای مناسب به صورت مجازی، امکان حضور یکسان و برابر نمایندگان تمامی کاندیداها را به منظور انتقال دیدگاه ها و پاسخ به پرسش های مردم فراهم کند.

وی با عنوان اینکه از امروز دانشگاه پیام نور به صورت مجازی میزبان نمایندگان ۷ کاندیدای ریاست جمهوری است، گفت: دانشگاه پیام نور با دعوت رسمی معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی این فرصت را برای تمامی نامزدهای ریاست جمهوری فراهم کرده تا از تریبون این دانشگاه به بیان دیدگاه های خود در خصوص تبیین جایگاه حوزه علم و فناوری در دولت سیزدهم بپردازند.

زمانی در پایان با عنوان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، بار دیگر پرچم استقلال و آزادی کشور ایران را، در راستای آرمان های انقلاب اسلامی به اهتزاز درخواهد آورد، گفت: علاقه مندان به حضور در این نشست‌ها، می توانند از طریق کانال‌های ارتباطی اداره کل روابط عمومی از جزییات زمان و نحوه شرکت مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار