در گفت‌وگوی پانا با امام جمعه آریاشهر مطرح شد؛

مطالبات ائمه جمعه از رئیس‌جمهور آینده؛ عدالت اجتماعی را پیاده کنید

امیدواریم شرکت در انتخابات پرشور و بانشاط و با حضوری حداکثری باشد و فردی صالح در این انتخابات انتخاب شود

تهران (پانا) - امام جمعه آریاشهر از رئیس‌جمهور آینده خواست عدالت اجتماعی را در دولت آینده در رده‌های مختلف به خصوص در مسائل اقتصادی و معیشتی مردم پیاده کند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مطالبات ائمه جمعه از رئیس‌جمهور آینده؛ عدالت اجتماعی را پیاده کنید

حجت‌الاسلام حسن فرحبخش، امام جمعه آریاشهر به تشریح مطالبات ائمه جمعه از رئیس‌جمهور آینده و کابینه‌اش پرداخت. وی در مورد اهمیت انتخابات گفت: «یکی از نعمت‌های مهمی که از پس از پیروی انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه به آن دست پیدا کردیم انتخابات آزاد در این نظام مقدس است. ما به تعداد سال‌هایی که از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد انتخابات داشته‌ایم. هم اکنون نیز در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هستیم. باید از خداوند بخواهیم که به همه ملت ما توفیق شرکت در انتخاباتی پرشور و نشاط با حضوری حداکثری را بدهد. امیدواریم خداوند توفیق انتخاب افرادی صالح را در این انتخابات به ما بدهد.»

حجت‌الاسلام حسن فرحبخش در مورد انتظار ائمه جمعه از رئیس‌جمهور آینده و کابینه‌اش اظهار کرد: «با توجه اینکه ائمه جمعه در متن جامعه قرار دارند از انتظارات و خواسته‌های مردم آگاهند. ما از رئیس‌جمهور می‌خواهیم بحث عدالت اجتماعی را در دولت آینده در رده‌های مختلف به خصوص در مسائل اقتصادی و معیشتی مردم پیاده کند. این موضوعات باید در اولویت کاری رییس جمهور آینده باشد.»

امام جمعه آریاشهر ادامه داد: «مسائل فرهنگی یکی از موضوعات دیگر مهم کشور است و رئیس‌جمهور منتخب باید این موضوعات را مد نظر داشته باشد. متاسفانه در سال‌های اخیر تهاجم فرهنگی دشمنان بشدت در جامعه دیده می‌شود و سبک زندگی بعضی خانواده‌ها به همین خاطر تغییر زیادی داشته است. از طرف دیگر بسیاری از ضد فرهنگ‌ها مانند اسراف و چشم و هم‌چشمی نیز در جامعه زیاد شده است. امیدواریم با حضور حداکثری مردم شاهد تشکیل یک دولت انقلابی، جوان و حزب‌اللهی باشیم تا این مشکلات با برنامه‌ریزی و تلاش دولت و مردم حل شود.»

وی در پایان با اشاره به مشکلات دیگر مردم گفت: «ما همواره در مراجعات به دفتر امام جمعه مشکلات جوانان، خصوصا جوانانی که در شُرف ازدواج هستند را می‌بینیم. گرانی مسکن یکی از مشکلات این عزیزان است. مخارج ازدواج نیز مخارج سرسام‌آوری شده و چشم و هم‌چشمی‌ها نیز این موضوعات را تشدید کرده است. مشکل دیگر نبود نظارت بر روی قیمت‌گذاری‌ها است که بسیاری از گرانی‌ها می‌تواند بخاطر همین نبود نظارت باشد. مردم از نبود نظارت گله‌مندند. اگر کسی تخلف کرد باید با آن برخورد شود. امیدواریم دولت جوان مومن انقلابی و حزب اللهی برای حل این مشکلات برنامه‌ریزی کرده و تلاش کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار