نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد:

حضور پرشور در انتخابات پاسخی به یاوه گویی دشمنان

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات و انتخاب آگاهانه تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور در انتخابات پاسخی به یاوه گویی دشمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در همایش انتخاب تاریخی آیت الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی در آذرشهر گفت: برای پاسخ به یاوه گویی‌های دشمنان اسلام و ایران باید با تمام توان در انتخابات شرکت کنیم.

وی با ابراز گله مندی از وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی جامعه افزود: گرانی و تورم باعث قهر با انتخابات نشود، چرا که دشمن سعی دارد تصویر مخدوش و یأس آلودی از نظام در ذهن مردم ایجاد کند.

وی بیان کرد: ما که در انتخاب لوازم زندگی حتی لباس، روز‌ها تحقیق می‌کنیم تا انتخابی درست داشته باشیم چرا نباید برای انتخاب صحیح آینده کشور دقت کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: به کسانی رای بدهیم که روحیه جهادی و انقلابی داشته و آشنا به قوانین شورا باشد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات شورا‌های اسلامی در مدیریت شهری و شاخص‌های انتخاب نامزد‌های شورای شهر گفت: هدف منتخبان شورای شهر باید عمران و آبادانی شهر باشد و تعهد، تدین و نیت خدایی داشته باشند.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود نیز با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع)، بیان کرد: فعالیت و مبارزه امام صادق (ع) در جهت تبیین اسلام ناب و گستردگی اسلام، تبیین و تبلیغ مسئله امامت در جامعه و تشکیل و تربیت جمع فعال برای تبلیغ تشیع بود.

وی از امام خمینی (ره) به عنوان شاگرد راستین مکتب امام صادق (ع) یاد کرد و گفت: حامی محرومان و مستضعفین جهان، سلطه ناپذیری، وقت شناسی، شجاعت، ایمان قوی، اطمینان، آرامش و ایستادگی امام در برابر دشمن از ویژگی‌های بارز امام راحل بود که رهبر فرزانه انقلاب نیز همان مسیر امام را با همان صلابت و قدرت ادامه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار