تفویض اختیار ادارات آموزش و پرورش استثنائی به ادارات کل استانها

ارومیه(پانا)-مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور از تفویض اختیار ادارات آموزش و پرورش استثنائی به ادارات کل استانها خبر داد و افزود: در هر استانی یک اداره به مجموعه نواحی و مناطق آن اداره کل اضافه می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۹۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تفویض اختیار ادارات آموزش و پرورش استثنائی به ادارات کل استانها

«حسن محرابی مقدم» در سفر به استان آذربایجان غربی اظهارداشت: در فرآیند اجرایی سازی اهداف سند تحول بنیادین به عنوان اولویت وزیر آموزش و پرورش، ساماندهی نیروی انسانی و ارتقا مدیریت آموزشگاهی و بهبود نظام سنجش و ارزشیابی، تحول در برنامه ریزی درسی و طرحهای تحولی در حوزه های مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور ادامه داد: تداوم آموزش با هر شیوه ای، انعطاف پذیری آموزش با مدلهای مختلف و پوشش حداکثری به عنوان مثلث تاپ رویکرد آموزش و پرورش استثنایی کشور می باشد.

محرابی مقدم بیان کرد: سال گذشته سه بسته تحولی مدرسه انطباقی، مداخلات بهنگام طلایی و توسعه مشارکت ها، کاهش تمرکز و اجتماعی شدن در سازمان آموزش و پرورش استثنایی اجرایی شد و امسال نیز ادامه می یابد.

این مقام مسئول، ایجاد باشگاه ویژه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی، اتنشار گنجینه های مدیریتی مدیران آموزش و پرورش استثنائی، ایجاد پارلمان اولیا و طرح جام( جمع آوری ایده های مختلف) را از اقدامات آموزش و پرورش استثنائی عنوان کرد.

وی ادامه داد: کیفیت بخشی به آموزش دیر آموزان، توسعه کمی و کیفی مراکز مشکلات یادگیری و ساماندهی و توانمندسازی اولیا برای مشارکت فعال در تعلیم و تربیت استثنائی در دستور کار قراردارد.

وی از تفویض اختیار ادارات آموزش و پرورش استثنائی به ادارات کل استانها خبر داد و افزود: در هر استانی یک اداره به مجموعه نواحی و مناطق آن اداره کل اضافه می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: ادارات استثنائی در حوزه مالی کماکان زیر نظر اداره کل آموزش و پرورش استان اداره خواهند شد و ذی حساب استان ناظر بر گردش مالی این اداره خواهند بود.

مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور گفت: اعتبارات به صورت منطقه ای ابلاغ می شود و تنها تفاوت این منطقه با دیگر مناطق و نواحی در این است که یکسری کمک سرانه های مستقلی هم به حساب اختصاصی این مناطق واریز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار