معاون استاندار خراسان شمالی:

ضرورت همکاری تمام دستگاه ها برای برگزاری انتخابات سالم

بجنورد (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت باید تمامی دستگاه‌های اجرایی شرایط مطلوب بهداشتی را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت همکاری تمام دستگاه ها برای برگزاری انتخابات سالم

احمد برادران روز شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان شمالی اظهار کرد: سلامت و امنیت برگزاری انتخابات که به عنوان مهم ترین رویداد سیاسی ۱۴۰۰ محسوب می شود از اولویت های کاری تمامی دستگاه ها است و نباید با رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی وارد شرایط بحرانی کرونا در آستانه انتخابات شویم.

وی افزود:هزار و ۱۷۶ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه امسال در این استان تعیین شده است که نسبت به دوره گذشته ۱۰ درصد افزایش دارد.

برادران گفت: بنابر تصمیم ستاد انتخابات کشور و مدیریت بیماری کرونا زمان برگزاری انتخابات از ساعت 7 صبح جمعه 28 خرداد ماه تا 2 بامداد روز شنبه خواهد بود.

وی با اینکه تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخابات پرشور در شرایط کرونایی اندیشیده شده است، گفت: برگزاری هر گونه تجمعات انتخاباتی ممنوع است و ستادهای تبلیغاتی نامزدها در استان تنها با حضور عوامل اجرایی برگزار می شود.

برادران با بیان اینکه رعایت دستورات بهداشتی از الزامات کاری برای فرمانداران شهرستان ها است، خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ نسبت به چگونگی فعالیت انتخاباتی در شرایط کرونایی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی توجیه شده اند.

وی با قدردانی از رسانه های دیداری و نوشتاری استان در اطلاع رسانی به موقع موارد مربوط به چگونگی مقابله با کرونا اظهار کرد: روند کاهشی مبتلایان به این ویروس در خراسان شمالی جز با پوشش به موقع و اطلاع رسانی های امیدبخش رسانه ها برای همراهی مردم با دستگاه های اجرایی میسر نمی شد.

براساس آمار رسمی استان خراسان شمالی از اسفندماه ۹۸ وارد همه گیری ویروس کرونا شد و هم اکنون در فاز چهارم این بیماری قرار دارد و تاکنون بیش از یکهزار و ۲۰۰ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند.

همچنین تاکنون حدود ۲۵ هزار نفر در خراسان شمالی واکسن کرونا زده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار