برگزاری امتحانات به صورت حضوری نقش مهمی در آینده دانش آموزان دارد

کاشمر(پانا)- مدیر دبیرستان شهید باقری یکی از دلایل برگزاری حضوری امتحان های پایه نهم را نقش نمرات در آینده شغلی ‏آنان دانست.

کد مطلب: ۱۱۸۶۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات به صورت حضوری نقش مهمی در آینده دانش آموزان دارد

عباس پهلوان زاده مدیر دبیرستان شهید باقری در گفت و گو با پانا گفت: باتوجه به اهمیت سال تحصیلی پایه نهم که در آن انتخاب رشته و هدایت تحصیلی انجام می شود امتحانات پایه نهم حضوری برگزار می شود، زیرا نمراتش در آینده شغلی دانش آموز پایه نهم تاثیر دارد. همچنین اگر آزمون پایه نهم از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد و سوالها و روش ها یکسان نباشد، ممکن است در حق برخی از دانش آموزان اجحاف شود. پس به همین خاطر باید حضوری برگزار شود و نمرات دانش آموز واقعی تر بوده و حق دانش آموزی پایمال نشود.

وی در مورد دانش آموزان ناقل کرونا گفت: اگر به دانش آموز پایه نهم مشکوک باشیم که کرونا یا علائم این ویروس را دارد بلافاصله جهت انجام امتحان او را از دانش آموزان محیط آزمون جدا کرده ودر کلاس و محلی که از قبل آماده کردیم این دانش آموز را هدایت کرده تا در آنجا امتحان داده و به او توصیه می کنیم و با خانواده اش تماس می گیریم تا دانش آموز را به مراکز درمانی ببرند و تست کرونا بدهد و تا زمان مشخص شدن نتیجه تست در محل جدای از سایر دانش آموزان امتحان هایش را انجام دهد.

پهلوان زاده در پایان افزود: اگر دانش آموزی در پایه نهم مبتلا به کرونا باشد می تواند در آزمون های خردادماه شرکت نکند و در آزمون های جبرانی اواخر تیرماه و یا اوایل مردادماه شرکت کند و نمراتش برای خردادماه ثبت شود و باز هم اگر نتوانست در شهریور شرکت کند، نمراتش برای خرداد ثبت خواهد شد‌.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار