رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

نگران زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم

تهران (پانا)- رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت ما خصوصی سازی دو باشگاه پرطرفدار اسقلال و پرسپولیس را لازم می دانیم اما باید در یک سیر قانونی باشد اما با توجه به وضعیت بورس نگران زمان و نحوه واگذاری هستیم.

کد مطلب: ۱۱۸۶۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
نگران زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس هستیم

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست این کمیسیون با وزیر ورزش و جوانان درباره خصوصی‌سازی و واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: ما خصوصی سازی را ضرورت می‌دانیم اما طبیعتاً این اقدامات باید قانونی باشد و با توجه به اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس از نیاز‌های جامعه هستند، اقدام مسئولان باید منجر به حفظ احساس امنیت بیش از ۶۰ میلیون طرفدار داخل کشور و همچنین حفظ مسائل مالی و گردش صحیح اجرایی آن‌ها شود.

وی ادامه داد: بخشی از توضیحات وزیر ورزش و جوانان در نشست با کمیسیون اصل ۹۰ باید مستند و مکتوب شود. با توجه به شرایط و وضعیت بورس، مقداری نگران هستیم که نحوه واگذاری نتواند مسائل را حل و فصل کند که در نتیجه، بخشی از مسائل را در جلسات دیگر و بخشی را به صورت مکتوب پیگیری می‌کنیم.

حجت‌الاسلام پژمانفر اظهار کرد: کمیسیون اصل ۹۰ بر اساس شکایاتی از طرز کار وزارت ورزش و جوانان در نحوه واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس و اقدامات صورت گرفته در این باره دریافت کرده و به موضوع واگذاری و خصوصی سازی ورود کرده است و کارشناسان ما مسائل مختلفی را در این زمینه مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار