رونمایی از تابلو خیابان زنده‌یاد «محمدرضا حافظی» در منطقه یک تهران

تهران (پانا) - آیین پرده برداری از تابلو خیابان زنده یاد «محمدرضا حافظی» با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از تابلو خیابان زنده‌یاد «محمدرضا حافظی» در منطقه یک تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، طی مراسمی تابلو خیابان زنده‌یاد «دکتر محمدرضا حافظی» پدر مدرسه‌سازی ایران و بنیانگذار فقید جامعه خیرین مدرسه ‌ساز با حضور ناصرقفلی رئیس و اعضای هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور و جمعی از مسئولین شهرداری منطقه یک تهران رونمایی شد.

در راستای بزرگداشت و تکریم رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز، طی مراسمی خیابان « داد» در منطقه یک تهران و در مجاورت ساختمان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نام زنده‌یاد «محمدرضا حافظی» که بیش از دو دهه در عرصه مدرسه سازی فعالیت داشته پرده‌برداری شد.

سال گذشته در جلسه شماره ۲۴۲ شورای شهر تهران و پس از مصوبه کمیسیون نام‌گذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران با نام‌گذاری خیابانی به‌نام «محمدرضا حافظی» موافقت شد.

گفتنی است؛ مرحوم محمدرضا حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و بنیانگذار این مجموعه بوده است که از سال 1377 این تشکل را بنا کرد و امروزه ثمرات آن برای نظام تعلیم و تربیت کشور همچنان باقی و جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار