احکام جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال: 3 امتیاز به استقلال هدیه شد

تهران (پانا) - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین آرا و احکام خود را درباره تیم‌های مختلف صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
احکام جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال: 3 امتیاز به استقلال هدیه شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های فولاد سیرجان ایرانیان و زندی بتن کلاردشت از سری رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال برگزار شد که تخلفاتی از سوی علی اکبر بهستانی، بازیکن، محمد هاشمی خواه، دروازه‌بان و مهدی هادی زاده، سرمربی تیم فولاد سیرجان صورت گرفت. از آنجائیکه تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری در قبال مقام مسئول مسابقه و تیم مقابل، در خور صدور قرار دستور موقت است. بر همین اساس به استناد ماده 100 مقررات انضباطی تا صدور رای مقتضی، نفرات فوق از تمامی مسابقات معلق و محروم هستند و دفاعیات کتبی خود را ظرف مدت 48 ساعت باید به کمیته انضباطی ارسال کنند.

* تیم گل ریحان البرز به دلیل عدم حضور در مسابقه که منجر به عدم برگزاری دیدار مقابل استقلال ملاثانی شد، این تیم باید 110 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود تیم ملاثانی است.( این رای قابل تجدید نظر است)

*دیدار تیم های مقداد مشهد و پاس تهران از سری رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال برگزار و از سوی جواد اکبریان، مدیر تیم مقداد مشهد تخلفاتی مبنی بر بدرفتار در قبال مقامات رسمی مسابقه رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای قابل تجدید نظر است)

تیم مقداد مشهد به دلیل خروج از زمین مسابقه که منتهی به نیمه تمام ماندن بازی شد، طبق ماده 62 مقررات انضباطی بازینده اعلام شده و نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود تیم پاس تهران است. همچنین تیم مقداد مشهد بادی 150 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای قابل تجدید نظر است)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار