در پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی قزوین به مناسبت روز جهانی ارتباطات عنوان شد:

نام‌گذاری روزی به‌نام روز جهانی ارتباطات، بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است

قزوین(پانا)- مدیر سازمان دانش آموزی استان قزوین به مناسبت روز جهانی ارتباطات عنوان کرد در حقیقت این روز، فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نام‌گذاری روزی به‌نام روز جهانی ارتباطات، بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان دانش آموزی استان قزوین، جبار حسنعلی پور، مدیر سازمان دانش آموزی قزوین، روز جهانی ارتباطات را به ریئس و کارشناسان روابط عمومی اداره کل آموزس و پرورش قزوین و مسئولین روابط عمومی مناطق 14گانه استان تبریک گفت و افزود: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است.

او تاکید کرد: خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام برمی‌دارند، بر کسی پوشیده نیست و قابل تقدیر است.

حسنعلی‌پور خاطرنشان کرد: شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبان، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی یاری می‌کنند و ما نیز قدردان این تلاش حرفه ای و حساس روابط عمومی ها هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار