نحوه اعمال ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید فطر

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد که در ایام تعطیلات عید فطر، تردد خودروهای شخصی به‌صورت هوشمند توسط دوربین‌ها و در نقاط فاقد دوربین ، توسط ماموران راهور کنترل و اعمال قانون خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نحوه اعمال ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید فطر

به گزارش سایت پلیس راهور، سردار سیدکمال هادیانفر گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت‌های تردد از ساعت 14 روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه تا ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت ماه در سراسر کشور و بین شهرها توسط پلیس راهور اعمال و اجرایی خواهد شد.

سردار هادیانفر افزود: از هموطنان عزیز درخواست می شود حتما به مقررات ابلاغی توجه ویژه ای داشته باشند و از سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند تا انشاالله شاهد سیر نزولی این بیماری باشیم. تردد خودروهای شخصی به‌صورت هوشمند توسط دوربین ها و در نقاط فاقد دوریبن، توسط همکاران بنده کنترل و اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: به‌طور طبیعی با ارائه تذکر سعی در پیشگیری از سفرها خواهد شد و در صورت اصرار و پافشاری رانندگان، به ناچار همانطور که در رسانه ها اطلاع رسانی شده است به اعمال قانون و اجرای مقررات خواهیم پرداخت. ناوگان حمل و نقل عمومی و بار مسافر و همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی مسافر و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هرگونه ممنوعیت تردد هستند.

وی گفت: قطعا مجوزهایی از سوی فرمانداری ها قبل از ورود به این ایام صادر شده است، که اگر دارای اعتبار باشد از این قاعده مستثنی هستند از قبیل پزشکان، کادر درمان و برخی مشاغل خاص. جریمه تردد در این ایام در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی و زرد 500 هزار تومان و تردد شبانه 200 هزار تومان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار