درس بزرگ باشگاه استقلال برای فوتبال ایران و جهان

نتیجه مهم‌تر از نظم و اخلاق حرفه‌ای است

تهران (پانا) - باشگاه استقلال امروز به صورت رسمی از شاهکاری بزرگ در این تیم خبر داد که پیام بزرگی برای بازیکنان ایرانی خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۸۲۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
درس بزرگ باشگاه استقلال برای فوتبال ایران و جهان

سلطان اخراجی‌ها، لقبی که بدون شک در بین تمام بازیکن‌های چند سال اخیر باشگاه استقلال شایسته محمد دانشگر است، مدافع بی نظمی که تنها 2 سال از پیوستنش به استقلال گذشته و در این مدت 5 بار از استقلال اخراج شده که 4 بار مجوز بازگشت به تمرین را گرفته بود.

او که برای پنجمین بار چندی پیش از سوی فرهاد مجیدی از استقلال اخراج شد، به نظر می‌رسید اینبار بی نظمی او با برخورد قاطع‌تر کادر فنی استقلال روبرو شود، اما فرهاد مجیدی به دلایلی که هنوز مشخص نیست قانع شده است تا او را ببخشد و محمد دانشگر امروز به تمرین استقلال برگشت و تمرین گروهی خود را با بازیکنان انجام داد. البته این احتمال وجود دارد که ضعف مفرط دفاع استقلال در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده است تا فرهاد مجیدی اصول فوتبال حرفه‌ای را رها کرده و نظم را فدای نتیجه کند.

البته این رفتار عجیب و برخورد منحصر به فرد و غیر حرفه‌ای با بازیکن بی‌نظم در این فصل برای بار اول نیست که رخ داده است، پیش از این و در آخرین روزهای حضور محمود فکری روی نیمکت این تیم، مهدی قایدی قهر کرد و چند روز خانه‌نشین شد و در عین ناباوری پس از چند روز قهر به تمرین برگشت تا برخورد با قهر کردن در استقلال معنی نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار