آغاز به کار جشنواره «چهار فصل» همای سعادت

تهران (پانا) - جشنواره «چهار فصل» همای سعادت آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار جشنواره «چهار فصل» همای سعادت

به گزارش روابط عمومی، حامد نصرآبادیان دبیر علمی این جشنواره گفت: جشنواره چهار فصل با نگاه تخصصی به هنر سینما تئاتر در چهار بخش تفکیک شده «رفتار_گفتار_پندار_کردار» در هفته پایانی هر فصل برگزار می شود.
نصرآبادیان درباره برگزاری فصل نخست جشنواره چهار فصل ( رفتار ) گفت: بخش رفتار برای فعالان حوزه نمایش های بی‌کلام است. این بخش در دو فاز «پانتومیم» و «حرکات نمایشی» میزبان گروه های نمایشی سراسر کشور است. تمام متقاضیان این بخش می‌توانند فیلم آثار نمایشی خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره ارائه کنند. مدت زمان آثار اجرایی این بخش باید زیر ۳ دقیقه باشد و تا پایان وقت اداری دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ارائه شود.
وی در مورد زمان برگزاری بخش نخست گفت: این بخش پس از اعلام نتایج در هفته پایانی خرداد به صورت مجازی برگزار می شود و آثار منتخب در آیین اختتامیه اعلام می شوند و نفرات برگزیده دیپلم افتخار و جوایز نفیسی را دریافت می کنند. او در مورد دیگر بخش های جشنواره نیز گفت: بخش گفتار شامل تک گویی(مونولوگ)_ نمایشنامه خوانی است که در هفته پایانی فصل تابستان (شهریور) برگزار می شود و دو بخش پندار و کردار نیز به اجرای نمایش های صحنه ای و فیلم کوتاه می پردازد که هر یک به ترتیب در هفته پایانی پائیز و هفته پایانی زمستان برگزار می‌شود. حضور داوران بنام و چهره های شاخص سینما و تئاتر و کارگاه های مستقل از دیگر اتفاقات این جشنواره مجازی است.
نشانی دبیرخانه جشنواره میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، خیابان کبکانیان، موسسه سینما تئاتر همای سعادت است و علاقه مندان می توانند در تماس با تلفن۰۲۱۸۸۹۷۲۸۰۰ یا نشانی Www.hamayesadatfilm.ir از جزییات بیشتری از جشنواره اطلاع یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار