باید گفتمان شهدا در جامعه ما نهادینه شود

کلات(پانا)- به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و به پاس قدردانی از خانواده شهد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات با همکاران پیشکسوت و شاغل فرهنگی ، مادر بزرگوار و خواهر محترمه شهید محمد سعادتی گرو خانم ها گل بیگی جلایر و زهرا سعادتی گرو دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
باید گفتمان شهدا در جامعه ما نهادینه شود

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع)، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته عقیدتی و گرامیداشت مقام معلم هدف جامعه ایثارگری را انقلابی بودن و انقلابی ماندن دانست و تشریح کرد: ما در جامعه امروزی، نیاز به شهدا داریم و باید گفتمان شهدا را در جامعه نهادنیه کنیم. شهدا ارزش های این مملکت هستند و باید تلاش کنیم تا اهدافی را که این عزیزان داشنند دنبال کنیم.

وی افزود: گفتمان شهدا، وفاداری، خدمت، همدلی، پشت سر ولایت و با ولایت ماندن و وفای به عهد است، باید این ارزش ها را حفظ کرد شهدا به ما آموختند که پای ارزش های نظام ماندن از الزامات است چرا که برای این ارزش ها جانفشانی ها کرده اند. اگر غیر از این باشد از گفتمان شهدا فاصله گرفته ایم.

پروانه گفت: امیدواریم همه بتوانیم رهروان واقعی شهدا باشیم و با گرامیداشتن یاد و خاطره این عزیزان فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار