رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

پیگیری اختصاص بودجه تکمیل ساختمان اداری آموزش و پرورش استان کرمان از سوی مجمع نمایندگان

کرمان(پانا) - محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان بنایی ماندگار در راستای حفظ عزت و کرامت فرهنگیان استان است، گفت مجمع نمایندگان استان با جدیت پیگیر اختصاص بودجه جهت تکمیل این ساختمان اداری هستند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری اختصاص بودجه تکمیل ساختمان اداری آموزش و پرورش استان کرمان از سوی مجمع نمایندگان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین دستگاه زیر ساختی کشور است، افزود: هزینه در آموزش و پرورش مهمترین سرمایه گذاری است که نقش موثر و مستقیمی در توسعه و پیشرفت آینده کشور دارد.
وی با اشاره به پیگیری روند ساخت ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان از سال ۹۸ گفت: بر اساس بازدید های صورت گرفته، خوشبختانه روند ساخت این ساختمان با توجه به نوسانات ارز و مشکلات اقتصادی رشد قابل توجهی داشته و پیگیری های مدیر کل آموزش و پرورش قابل تقدیر است.

پور ابراهیمی با بیان اینکه ساختمان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان بنایی ماندگار در راستای حفظ عزت و کرامت فرهنگیان استان است، گفت: مجمع نمایندگان استان با جدیت پیگیر اختصاص بودجه جهت تکمیل این ساختمان اداری هستند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از رایزنی با سازمان برنامه و بودجه جهت اختصاص بودجه ۵۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل این ساختمان خبر داد و افزود: این ساختمان تا ابتدای تابستان امسال به بهره برداری می رسد.
بر پایه این گزارش، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان در سفر به تهران با حضور در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در کمیسیون های اقتصادی و تلفیق مجلس جهت پیگیری مسائل مالی، آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش استان نیز شرکت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار