اعلام جزئیات ثبت‌نام وام دانشجویان دانشگاه تهران

تهران (پانا) - معاونت دانشجویی دانشگاه تهران شرایط و نحوه ثبت درخواست وام‌های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان در نیمسال دوم ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات ثبت‌نام وام دانشجویان دانشگاه تهران

متقاضیان وام‌های دانشجویی دانشگاه تهران می‌توانند بر اساس جدول زمانبندی نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه جامع آموزش دانشگاه به آدرس ems.ut.ac.ir و پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به نشانیbp.swf.ir اقدام کنند.

تمامی امور مربوط به وام‌های دانشجویی دانشگاه تهران در واحد امور دانشجویی دانشکده، پردیس، مرکز یا مؤسسه انجام می‌شود، بنابراین دانشجویان لازم است در صورت داشتن هرگونه سوال و برای رفع مشکلات احتمالی با امور دانشجویی محل تحصیل خود تماس بگیرند.

تاکید شده است وام به متقاضیانی پرداخت می‌ شود که درخواست آنان در هر دو سامانه ثبت شده باشد. همچنین بر اساس مقررات صندوق رفاه دانشجویان اولویت اعطای وام به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی است.

ثبت نام برای دریافت وام های تحصیلی -ضروری -ویژه دکتری (از منابع صندوق رفاه دانشجویان)، مسکن متاهلی تا ۱۹ اردیبهشت و ثبت نام وام ویژه دکتری از منابع بانک تعاون نیز تا ۲۵ تیر ماه جاری ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار