پیام غیر مستقیم اسکووچیچ؛ این دو نفر جایی در تیم ملی ندارند

دراگان پرونده دعوت از دو غایب بزرگ اردوهای اخیر را بست

تهران (پانا) - سرمربی کروات تیم ملی به صورت غیر مستقیم پرونده حضور دو بازیکن محبوب نزد هواداران پرسپولیس و استقلال را در تیم ملی بست.

کد مطلب: ۱۱۸۰۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام غیر مستقیم اسکووچیچ؛ این دو نفر جایی در تیم ملی ندارند

در لیست‌های اخیر تیم ملی فوتبال ایران و به عبارت دیگر در لیست‌هایی که از زمان حضور دراگان اسکووچیچ منتشر شده است، جای خالی برخی بازیکنان دیده می‌شود که سرلیست آنها را باید رامین رضائیان و وریا غفوری دانست.

تا به امروز علت غیبت این دو نفر در لیست تیم ملی مشخص نبود اما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که دوشنبه شب مهمان برنامه فوتبال برتر از شبکه 3 است، به صورت غیر مستقیم پروژه حضور این دو نفر در تیم ملی را منتفی دانست و البته علت این تصمیمش را بحث فنی و تفکراتش عنوان کرد.

اسکووچیچ در توضیح تصمیمش درباره عدم دعوت از وریا غفوری و رامین رضائیان گفت که در سیستم بازی او نیازی به دفاع راست گلزن نیست و مدافع راستی که او در نظرش است، باید بیشتر تمرکزش روی دفاع باشد تا اضافه شدن به خط حمله و گلزنی.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد تا زمانی که دراگان اسکووچیچ سرمربی تیم ملی ایران است دیگر خبری از رامین رضائیان و وریا غفوری در تیم ملی نخواهد بود؛ موضوعی که حتی ممکن است منجر به این شود که وریا غفوری تصمیم به خداحافظی از تیم ملی بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار