انصاری راد خبر داد

آغاز برگزاری کارگاه مجازی سلامت روان ویژه دانشجومعلمان سراسر کشور

تهران (پانا) - معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از برگزاری اولین دوره کشوری سال 1400 از سلسله کارگاه‌های تخصصی سلامت روان با موضوع «آموزش مهارت همدلی در دوران کرونا» خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز برگزاری کارگاه مجازی سلامت روان ویژه دانشجومعلمان سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، پرویز انصاری راد ضمن تبریک هفته سلامت با بیان اینکه در راستای شعار روز جهانی بهداشت 2021 " سال جهانی مدافعان سلامت"، شعار هفته سلامت امسال(یکم الی هفتم اردیبهشت ) "ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" انتخاب شده است، گفت: به همین مناسبت کارگاه آموزشی همدلی با تمرکز بر ارتباطات و پیوند های اجتماعی و تقویت رفتارهای کمک رسانی و توانایی تنظیم هیجانات دانشجویان در شرایط استرس زا ضبط شد.

رییس ستاد پیشگیری از کرونا اضافه کرد: همراهی با مدافعان سلامت، مشارکت اجتماعی، همدلی و وفاق ملی، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید و مشارکت‌های بین بخشی و مسئولیت اجتماعی ازعناوین روزشمار هفته سلامت می باشد که در دانشگاه فرهنگیان حائز اهمیت است.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل مشاوره، بهداشت و سلامت با همکاری بیش از ۱۵۰ نفر از اساتید و مشاوران مجرب دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور از نخستین روزهای شیوع کرونا به شکل فعالانه و مستمر موضوع آگاهی بخشی و راهنمایی به دانشجویان و همچنین ابلاغ به روز شده پروتکل های بهداشتی را دنبال کرده است و تا زمان اعلام وضعیت سفید در کشور به فعالیت های خود در این حوزه ادامه می دهد.

انصاری راد در ادامه تصریح کرد: برای سهولت در مشاهده کارگاه های آموزشی، زمان هر جلسه 15 دقیقه و هر کارگاه 5 الی 7 جلسه پیش بینی شده است که قبل از شرکت در آزمون ها نظرسنجی ازکارگاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده کارگاه و همچنین ثبت نام در دوره های سلامت روان و شرکت در آزمون های آن به مرکز مشاوره مجازی در شبکه شمیم و سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار