رخشانی مهر تاکید کرد

تحول در مدرسه‌سازی براساس نیازهای روز جامعه

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست تخصصی با همکاران امور مالی و ذیحسابی بر اصلاح ساختارها و بهبود فرایندها در جهت تحقق اهداف سازمان تاکید کرد و گفت که در مدرسه‌سازی باید با توجه به نیازهای روز جامعه تحول ایجاد کنیم.

کد مطلب: ۱۱۸۰۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تحول در مدرسه‌سازی براساس نیازهای روز جامعه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در نشست با کارکنان حوزه امورمالی و ذیحسابی سازمان نوسازی مدارس کشور، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران این بخش گفت: به‌کاربستن اصول، روش‌ها و سازوکارهای دقیق و حساب‌شده در استفاده ازمنابع مالی نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف سازمان دارد.

وی با اشاره به حساسیت و تخصصی‌بودن کار در حوزه مالی افزود: دقت‌نظر کارکنان در پیگیری و انجام بهینه عملیات مالی، نظام‌دهنده، تسهیل‌گر و تسریع‌دهنده اجرای برنامه های سازمان است.

رخشانی‌مهر با بیان اینکه تمام هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی زیرمجوعه‌ها باید در مسیر تحقق اهداف سازمان باشد که همانا توسعه عدالت آموزشی با مدرسه‌سازی و ایجاد زیرساخت های مناسب آموزشی است، خاطرنشان کرد: خوب انجام دادن کار خوب بیانگر این است که در جهت هدف‌گذاری صورت گرفته و تحقق ماموریت سازمان خوب عمل کرده‌ایم، که مصداق آن‌خروجی مناسب کار و هزینه‌کرد مناسب منابع مالی در جای درست است که بتوانیم نتیجه آن را ببینیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: تعداد کلاس‌های درس بهره برداری شده شاخص دقیق و مناسبی برای ارزیابی عملکرد سازمان نیست و باید به سمت تحول در مدرسه سازی با توجه به نیاز روز جامعه برویم که چه مدرسه ای و بر اساس چه معیارها و نیازهایی بسازیم که تحول در طراحی و معماری مدارس و استقرار سامانه مکان یابی دو نمونه از رویکردهای تحول ساز در حوزه فضاهای آموزشی است.

رخشانی‌مهر در ادامه نیز با اشاره به تحولات صورت گرفته در سامانه ابلاغ اعتبار که منجر به بهبود فرایندها شده است، اصلاح سیستم مالی و تغییر در شیوه اجرای کار با بهره گیری از ایده‌های همکاران را موجب هماهنگی بهتر امور در ارتباط با واحدهای استانی دانست که بایسته است با همکاری دفاتر دیگر از جمله فناوری اطلاعات صورت گیرد.

هادی سحابی مدیرکل امورمالی و ذیحسابی سازمان نوسازی مدارس کشور در ابتدای این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای فرایندهای مالی و وضعیت این بخش ارائه داد و حاضرین درجلسه نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار