تاثیرات کرونای هندی بر فوتبال ایران آغاز شد

زمان برگزاری دربی تهران و ال‌کلاسیکوی ایران تغییر می‌کند

تهران (پانا) شرایط ویژه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به گونه‌ای است که می‌تواند برنامه دیدارهای دو هفته آینده لیگ برتر را تغییر دهد و بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و سپس تقابل این تیم با استقلال در تاریخ جدیدی برگزار شود.

کد مطلب: ۱۱۸۰۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تاثیرات کرونای هندی بر فوتبال ایران آغاز شد

در حالی که پرسپولیس برای برگزاری دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در هند حضور دارد، به نظر می‌رسد جهش عجیب و وحشتناک کرونا ویروس در هند و پیدا شدن ویروس جهش‌یافته جدیدی در این کشور دردسرهای جدیدی برای قهرمان مقتدر فوتبال ایران ایجاد کرده است.

امروز سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان درخواست قرنطینه 72 ساعتی بازیکنان پرسپولیس را پس از بازگشت از هند مطرح کرد، موضوعی که روی برنامه لیگ برتر تاثیر مستقیم خواهد گذاشت و سازمان لیگ را وادار به تغییر برنامه هفته‌های بیست و دوم و بیست و سوم می‌کند.

پرسپولیسی‌ها پنجشنبه ساعت 19:30 آخرین بازی خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر انجام خواهند داد و پس از بازی بلافاصله راهی هتل شده و با استراحتی کوتاه به فرودگاه می‌روند تا جمعه صبح به تهران برسند و پس از حضور در تهران وارد قرنطینه خواهند شد تا تست کرونا داده و سلامت آنها تایید شود.

بدین ترتیب در بهترین حالت پرسپولیس از روز دوشنبه اجازه تمرین خواهد داشت. این در حالی است که براساس برنامه سازمان لیگ پرسپولیس باید جمعه 17 اردیبهشت در اصفهان به مصاف سپاهان این شهر برود؛ دیداری که با شرایط پرسپولیس برگزاری‌اش در روز جمعه بعید است صورت بگیرد و سازمان لیگ باید حداقل 3 روز این بازی را جابجا کرده و به دوشنبه 20 اردیبهشت منتقل کند.

در برنامه‌ای که سازمان لیگ منتشر کرده است، دربی پایتخت چهارشنبه 22 اردیبهشت برگزار می‌شود، بدین ترتیب امکان برگزاری دربی دو روز پس از دیدار پرسپولیس و سپاهان نیست و این بازی هم با تغییر تاریخ برگزاری روبرو خواهد شد و احتمالا در یکی از روزهای شنبه 25 و یا یکشنبه 26 اردیبهشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال به مصاف هم خواهند رفت.

این تغییر برنامه که در صورت قرنطنیه شدن پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد، یکی دیگر از درخواست‌های پرسپولیسی‌ها از سازمان لیگ را برآورده خواهد کرد. ابراهیم شکوری طی چند روز اخیر بارها اعلام کرده است که پرسپولیس در صورتی در دربی تهران حاضر خواهد شد تا بازی‌های دو تیم برابر شود و استقلال دیدار عقب افتاده خود مقابل صنعت نفت آبادان را برگزار کند. البته این حرکت پرسپولیسی‌ها در تلافی حرکت نیم فصل اول استقلال است که آنها سازمان لیگ را وادار به برگزاری دیدارهای عقب افتاده پرسپولیس کردند و حالا همین موضوع گریبان‌گیر خودشان شده است.

بدین ترتیب احتمال دارد پس از دیدارهای هفته بیست و دوم، بازی عقب‌افتاده استقلال و صنعت نفت احتمالا در روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت برگزار شود؛ موضوعی که برنامه دیدار هفته بیست و سوم تیم صنعت نفت را هم دچار تغییر خواهد کرد و این تیم به جای پنجشنبه 23 اردیبهشت، در روز یکشنبه 26 اردیبهشت در تبریز روبروی تراکتور قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار