دستگیری 2 سارق همه فن حریف

تهران (پانا) - رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق که علاوه بر سرقت خودرو، از انباری منازل سرقت می‌کردند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 2 سارق همه فن حریف

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی بیان کرد: چهاردهم فروردین ماه سال جاری یکی از شهروندان با در دست داشتن پرونده سرقت خودرو به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که خودروی پرایدش را در چهارراه استقلال پارک و در زمان مراجعه متوجه می شود خودرو سرقت شده است.

وی با اشاره اینکه با دریافت مشخصات خودرو در سامانه پلیس ثبت شد، عنوان کرد: با ثبت به موقوع سرقت در سامانه سراسری پلیس آگاهی، خودرو پراید شاکی توسط ماموران گشت کلانتری 126 تهرانپارس در همان روز کشف و یکی از سارقان دستگیر و شخص دیگری که همراه وی بوده از محل گریخت.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: با دستگیری یکی از سارقان و متواری شدن نفر دوم که در سرقت خودروی شاکی نقش داشته، پرونده وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد و در این راستا دستگیری متهم متواری در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق شدند محل‌های تردد شهاب را شناسایی و با هماهنگی قضایی 4 روز بعد در یکی از پاتوق‌هایش در شمیران‌نو که برای مصرف مواد مخدر مراجعه کرده بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر می‌شود.

سرهنگ مجیدی افزود: با دستگیری هر دو متهم و مواجه آن‌ها با ادله‌های به‌دست آمده به جرم سرقت خودرو شاکی و به 2 فقره سرقت از انباری منازل نیز معترف شدند که با تکمیل تحقیقات مشخص شد از 2 محل سرقت اماکن خصوصی حدود 200 میلیون ریال بدست آورده اند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان به بزه سرقت پرونده به مرجع قضایی ارسال و متهمان با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار