معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آثار دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در کتاب «بامداد داستان5»

تهران (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از چاپ آثار دانش‌آموزان استان در کتاب «بامداد داستان5» خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آثار دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در کتاب «بامداد داستان5»

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سید مجتبی هاشمی گفت: یکی از اقدامات موثر حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع چاپ چنین مجموعه‌هایی است که به عنوان چراغ راه برای دانش‌آموزان سراسر کشور می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

او خاطر نشان کرد: در جشنواره فرهنگی هنری "فردا" بخش آفرینش‌های ادبی، گرایش داستان نویسی، دوره دوم ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه به ترتیب تا سطح اجرای منطقه، استان و کشوری انجام می‌پذیرد.

هاشمی افزود: در سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری "فردا" تعداد ۲۴۵هزار و ۴۱۱ اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شد که پس از بررسی آثار ۱۵۰ داستان به دبیرخانه کشوری راه یافت و برگزیدگان این آثار در فضای مجازی از طریق شبکه دانش‌آموزی شاد و پلتفرم بومی «اسکای روم» در بخش برخط جشنواره به حضور یافتند.

کتاب حاضر دارای 94 اثر دانش‌آموزان رتبه یک تا سه مرحله کشوری است که در این میان آثار دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران:

زهرا کشاری نژاد/ او اینجاست

مینا عبدالرحیمی/ صدراعظمی به رنگ سبز، سپید و سرخ

مریم خاوری/ عقیق

به چشم می خورد.

این کتاب به وسیله موسسه انتشاراتی منادی تربیت منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار