شمار قربانیان کرونا در کشور از ۶۷ هزار نفر گذشت

تهران (پانا) - آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های کرونا طی شبانه‌روز گذشته اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
شمار قربانیان کرونا در کشور از ۶۷ هزار نفر گذشت

از دیروز تا امروز (۳۰ فروردین ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۴ هزار و ۳۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۰۱ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۲۶۱ هزار و ۴۳۵ نفر رسید و 398 نفر از دیروز تا امروز فوت کردند.

وزارت بهداشت در این اطلاعیه افزود: تاکنون یک میلیون و ۷۹۷ هزار و ۳۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. چهار هزار و ۸۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۵۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس این گزارش، هم اکنون ۲۵۷ شهرستان قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد: تا کنون ۴۱۶ هزار و ۸۴ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۳۴ هزار و ۴۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵۵۰ هزار و ۱۳۱ دوز رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار