عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم توجه به ایمن‌سازی لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران نسبت به لزوم توجه به ایمن‌سازی لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی در محله عارف به شهرداری تهران تذکر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به ایمن‌سازی لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی

مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان دویست و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: شورایاران همراهان بینا و هوشمند شورای شهر در رصد تحولات و نیازهای محلات و روشنگر نقاط ضعف عملکرد مدیریت شهری در اداره محلات شهر هستند، هر جا از توان و ظرفیت شورایاران استفاده شده است ما شاهد بالندگی و رشد هستیم و هر جا که به بهانه های مختلف به شورایاران عزیز کم توجهی شده است ما شاهد خمودگی روزمرگی و گزارش عملکردهای شعاری بدون عمل هستیم.

وی افزود: چند روز پیش در رسانه اجتماعی اینستاگرام شاهد انتشار تصاویری از سانحه تصادف یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از معابر منطقه ۱۴ شهرداری تهران بودم که توسط یکی از شورایاران منتشر شده بود. این شورایار با ذکر مشکلات و نواقصی که منجر به این حادثه شده و گذشت یک سال از درخواست کتبی شهروندان محله عارف در این رابطه از شهرداری منطقه که منجر به اقدام جدی نشده نوشته بود برابر گزارش این شورایار عزیز در لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی ما شاهد فقدان به سرعتگیر، علائم ترافیکی و روشنایی لازم در شب بودیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی در محله عارف» به شهرداری تهران تذکر می دهم، انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مساله ایمنی معابر در سطح شهر توجه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار