لیگ قهرمانان آسیا؛

نمایش قدرت طوفان سرخ در هند؛ اقتدار پرسپولیس کامل شد

یحیی به قهرمان جهان درس فوتبال داد

تهران (پانا) - پرسپولیس در شبی که یک نیمه را بازنده به رختکن رفته بود، بازگشتی رویایی به بازی داشت با برد پرگل صدرنشینی خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا را تثبیت کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایش قدرت طوفان سرخ در هند؛ اقتدار پرسپولیس کامل شد

اولین شب از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب با برگزاری یک بازی از گروه E در شهر مارگائو ادامه پیدا کرد.

الریان قطر در شبی که شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی‌اش را ترکیب اصلی داشت به امید حفظ رکوردی تاریخی به مصاف پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی رفت.

در نیمه اول پرسپولیس برتری تاکتیکی داشت اما نتیجه بر خلاف برتری تاکتیکی شاگردان یحیی گل محمدی بود و تک گل نایف الحضرمی در دقیقه 19 باعث شد این نیمه با برد شاگردان لوران بلان، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه تمام شود. اما شروع نیمه دوم بر خلاف چیزی بود که هم‌تیمی‌های شجاع خلیل‌زاده دوست داشتند.

از همان ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم فشار پرسپولیس روی دروازه الریان آغاز شد و در دقیقه 47 کمال کامیابی‌نیا گل تساوی را به ثمر رساند. در حالی که شوک دریافت گل تساوی هنوز در ترکیب الریان بود، دو دقیقه بعد یعنی دقیقه 49 شهریار مغانلو توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

خرید جدید پرسپولیس که سرانجام طلسم گلزنی‌اش برای پرسپولس شکسته شده بود، از شوک ایجاد شده در الریان یکبار دیگر استفاده کرد و اینبار در دقیقه 57 دروازه این تیم قطری را باز کرد تا پس از دبل کردن در این دیدار جای خود را به عیسی آل کثیر بدهد. در ادامه بازی هر چند برتری پرسپولیس ادامه داشت اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا در نهایت این دیدار با برتری 3 بر یک پرسپولیس تمام شود.

پیش از این بازی در همین گروه اف‌سی گوا میزبان این گروه در دیدار با الوحده امارات به تساوی صفر بر صفر رسید تا دومین امتیاز خود در اولین دوره حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد و بدون باخت آماده دیدار با پرسپولیس در هفته پایان دور رفت لیگ قهرمانان شود.

بدین ترتیب در پایان دیدارهای هفته دوم از گروه E، پرسپولیس ایران 6 امتیازی شد و با اقتدار صدرنشینی خود را تثبت کرد. اف‌سی گوا هند با 2 امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم‌های الوحده امارات و الریان قطر هم با یک امتیاز و براساس تفاضل گل در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار