بستری ۱۰۶ بیمار جدید کرونایی در اردبیل

اردبیل(پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد طی شبانه‌روز گذشته ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

کد مطلب: ۱۱۷۸۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۱۰۶ بیمار جدید کرونایی در اردبیل

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند تا شاهد افزایش تدریجی شمار بیماران کرونایی باشیم.

او با بیان اینکه در طی شبانه‌روز گذشته ۴ فوتی ناشی از کرونا در اردبیل وجود داشت، افزود: از ۱۰۶ بیمار بستری‌شده جدید، ۶۹ نفر در اردبیل، ۱۲ نفر در پارس‌آباد، ۶ نفر در مشگین‌شهر، ۴ نفر در گرمی، یک نفر در کوثر، ۱ نفر در بیله سوار و ۱۳ نفر در خلخال بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم استان ادامه داد: همچنین ۱۰۷ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۵۸۰ نفر است که از این تعداد ۷۱ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

او بیان کرد: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، نمین، پارس آباد، مشگین‌شهر، خلخال، سرعین، بیله سوار و گرمی در وضعیت قرمز و شهرستان‌های نیر، کوثر و اصلاندوز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم با توجه به ورود ویروس کرونای انگلیسی به استان اردبیل، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را تشدید کرده و در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار