فوت ۸ بیمار کرونایی دیگر طی شبانه روز گذشته در گهگیلویه و بویراحمد

شمار جانباختگان به ۵۱۰ نفر رسید

یاسوج (پانا) -رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ۸ قربانی دیگر کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فوت ۸  بیمار کرونایی  دیگر طی شبانه روز گذشته در گهگیلویه و بویراحمد

پرویز یزدان‌پناه عصر روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کروناویروس استان گفت: شمار جانباختگان کروناویروس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به ۵۱۰ نفر رسیده است.

وی افزود: هم اکنون ۴۹۸ بیمار در بیمارستان‌های این استان بستری است که ۱۳۶ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۰ هزار و ۴۴۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان‌پناه تصریح کرد: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.
وی ادامه داد: از نمونه‌های پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و لنده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: روند افزایشی کرونا در استان از اسفند ماه شروع و همزمان با سفرها و جابجایی‌های گسترده نوروزی شهروندان به استان شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.
یزدان پناه بیان کرد: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۳۵ هزار نفر مراجعه سرپایی به بیمارستانها و مراکز بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد داشته‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: هم اکنون تقریبا روزانه ۱۵۰۰ نفر مراجعه کننده به مراکز بهداشتی و درمانی استان داریم.

یزدان‌پناه گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون ۱۴ هزار و ۳۱۵ نفر بیمار کرونایی در بیمارستانهای استان کهگیلویه و بویراحمد بستری شده‌اند.

وی افزود: از مجموعه ۵۱۰ فوت کرونایی در سطح استان ۴۴۹ نفر دارای بیماری زمینه ای و مابقی فاقد بیماری زمینه ای بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار