معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد:

تهیه و توزیع درسنامه برای ۲۰هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان

بجنورد (پانا) -معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی از تهیه و توزیع درسنامه برای ۲۰هزار دانش آموز محروم از شبکه شاد در کلاس های چند پایه، مدارس روستایی و عشایری و کمتر برخوردار خراسان شمالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۷۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تهیه و توزیع درسنامه برای ۲۰هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، عصمت بدخشان گفت: ۱۰۴هزار و ۶۰۰ دانش آموز محصل در مقطع ابتدایی استان تحصیل می کنند که از این تعداد،حدود ۲۰ هزار دانش آموز با توجه به تحصیل در مناطق محروم استان امکان استفاده از شبکه شاد یا شبکه آموزش را ندارند؛

وی ادامه داد: در این خصوص درسنامه هایی توسط سرگروه های آموزشی دوره ابتدایی استان تدوین شده و توسط ادارات شهرستانها/مناطق بین دانش آموزان روستایی و عشایری توزیع شده است.

وی تاکید کرد: با شرایط خاص کرونایی به ویژه در مناطق قرمز آموزش ها به صورت غیر حضوری دنبال می شود و استفاده از شبکه های تلویزیونی همچون شبکه آموزش و شبکه شاد به عنوان راهکارهایی برای استمرار آموزش مورد تاکید است و آموزش دانش آموزان محروم از شاد، کلاس های روستایی و عشایری تهیه و توزیع درسنامه پیش بینی شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی در ادامه گفت: درسنامه ها برای پایه های اول تا ششم ابتدایی و با توجه به موضوعات درسی به گونه ای تهیه شده است که دانش آموزان و حتی اولیا با مطالعه آن ها به راحتی می توانند دروس کتاب ها را یاد گرفته و تکالیف ارائه شده در کتاب و درسنامه ها را انجام دهند.

بدخشان در پایان از کانون بسیج فرهنگیان استان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیران محترم و ادارات آموزش و پرورش شهرستانها بابت مساعدت در تهیه و توزیع این درسنامه ها تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار