مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با پانا

پرسپولیس بدشانس نباشد باز هم فینالیست آسیا می‌شود

دیدارهای پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان جای نگرانی ندارد/ مغانلو نشان داده پرسپولیس در خرید او اشتباه نکرد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است پرسپولیس با بازیکنانی که در اختیار دارد می‌تواند یکبار دیگر فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شود.

کد مطلب: ۱۱۷۷۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس بدشانس نباشد باز هم فینالیست آسیا می‌شود

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با پانا درباره شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت:« من فکر می‌کنم گروه پنجم نسبت به سایر گروه‌ها حریفان ساده‌تری دارد و کار نباید برای پرسپولیس دشوار باشد. حریفانی که در این گروه باید با پرسپولیس رقابت کنند همگی در سطح متوسط قرار دارند و حتی می‌توان گفت از نظر کمی و کیفی نسبت به پرسپولیس سطح پایین‌تری دارند. بنابراین جای نگرانی وجود ندارد البته از بین حریفان پرسپولیس تنها تیم‌های الوحده و الریان می‌توانند مشکل‌ساز باشند و باید سرمربی تیم پرسپولیس از همین حالا برای این دو تیم برنامه‌ریزی کند تا با شرایط قابل قبولی مقابل آن‌ها قرار بگیرد. »

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره روبرو شدن پرسپولیس با قهرمان هند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: « اف‌سی گوا هند حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شرایط متفاوتی دارد. این تیم به ‌عنوان یک حریف ناشناخته نباید برای پرسپولیس دردسرساز باشد اما از یک طرف این کشور میزبان است و از امتیاز میزبانی برخوردار است. از نظر وضعیت شیوع ویروس کرونا هم هند وضعیت خوبی ندارد و همین موضوع می‌تواند باعث نگرانی تیم پرسپولیس شود. به نظرم پرسپولیسی‌ها در این مسابقه با یک حریف ناشناخته روبه‌رو هستند که احتمال هر نتیجه‌ای ممکن است رقم بخورد. »

پیشکسوت تیم پرسپولیس به وضعیت بازیکنان تیم پرسپولیس اشاره کرد و گفت: « متاسفانه سعید آقایی به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار تیم پرسپولیس نیست اما محمد شریفی می‌توانند گزینه مناسبی برای دفاع چپ باشد. شهریار مغانلو که در چند بازی که به میدان رفته نشان داده است که بازیکن فوق‌العاده خوبی است و پرسپولیس در خرید این بازیکن اشتباه نکرد. این بازیکن مثل عیسی آل‌کثیر است، او هم در ابتدا با مشکل گلزنی روبه‌رو بود اما کم‌کم میدان به او دادند و به یک بازیکن قدرتمند تبدیل شد. »

وی ادامه داد: « بنابراین من فکر می‌کنم مغانلو هم چنین شرایطی خواهد داشت و پس از مدتی روز به روز وضعیت بهتری پیدا می‌کند. بازیکنی مانند حامد لک تاکنون کمترین اشتباه را داشته و سید جلال حسینی هم با مدیریت خود، نظم لازم را در دفاع برقرار کرده است.بنابراین دفاع پرسپولیس با مدیریت حسینی و جوانانی که بازی می‌کنند، یکی از بهترین تیم‌هاست، از طرفی پرسپولیس بازیکنان ذخیره خوبی در اختیار دارد و این تیم می‌تواند با شرایط بالای روحی و روانی که بازیکنان دارند بهترین نتیجه را کسب کنند. »

فنونی‌زاده در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چیست، اظهار کرد: « به نظرم پرسپولیس به معنای واقعی تیم است و اگر اتفاق غیرقابل پیش‌بینی رقم نخورد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. عملکرد یحیی گل‌محمدی تا به اینجای کار خوب بوده است اما نمی‌دانم چرا با وجود 4 مهاجم از یک مهاجم استفاده می‌کند. پرسپولیس ابزار لازم و بازیکنان تیم ملی را در اختیار دارد و زورمان از تیم‌هایی چون گوا بیشتر است. البته بازی‌ها مرحله به مرحله سخت‌تر می‌شود و باید آرامش بیشتری به تیم بدهیم. باید از دقیقه اول تمرکز داشته باشیم و تا دقیقه 90 هم می‌توانیم گل بزنیم. اگر پرسپولیس خودش باشد و دچار بدشانسی نشود، می‌تواند باز هم فینالیست شود. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار