بررسی احتساب سوابق دانش آموختگان دانشسراها در کمیسیون آموزش

تهران (پانا) - دربازدید کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و معاون حقوقی و امور مجلس از آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و نشست تخصصی با مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی، احتساب سوابق دانش آموختگان دانش سراها در این کمیسیون مطرح شد.

کد مطلب: ۱۱۷۶۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بررسی احتساب سوابق دانش آموختگان دانشسراها در کمیسیون آموزش

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، منادی سفیدان در نشست تخصصی با مدیران آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه کمسیون آموزش و تحقیقات شاکله آموزش و پرورشی خوبی دارد و به جد پیگیر مشکلات این دستگاه هستند چرا که اعتقاد ما بر این است که فرهنگیان اساس رشد و توسعه کشور هستند گفت: در بودجه ۱۴۰۰ اتفاقات بسیار خوبی افتاد،پیگیری ما در باب حل مدرک دوم و رتبه بندی فرهنگیان نیز منجر به کسب نتیجه های خوبی شد.

وی با بیان اینکه مهم ترین ابزاری که موجب توسعه هر کشوری خواهد شد،قانون است اظهار داشت: رتبه بندی معلمین باید یک قانون خوب و با کیفیتی داشته باشد تا جایگاه هر معلم مشخص شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در قانون برنامه ۵ ساله ششم پیش بینی شده است که ۵۰ درصد دانش آموزان آموزش و پرورش باید دارای مهارت باشند که تا کنون طبق آمار بدست آمده ۴۳ درصد دانش‌آموزان دارای مهارت هستند افزود: احتساب سوابق دانش آموختگان دانش سراها در کمیسیون مطرح شده است، انشاا‌لله این مشکل برطرف شود و سوابق افراد ذینفع محسوب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار