نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی:

تهاجم فرهنگی امروز بیشتر از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد

دماوند(پانا)- نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد در خصوص مانع‌زدایی و تولید در مجلس کمیته ویژه‌ای تشکیل شده است و از بخش‌های غیردولتی، خصوصی و تعاونی دعوت شد و نقطه نظرات آنها شنیده شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تهاجم فرهنگی امروز بیشتر از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد

به گزارش پایگاه خبری تارود، رسولی‌نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، گفت: تهاجم فرهنگی امروز بیشتر از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد، دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی در فضایی که ایجاد شد و نیز در تغییر ذائقه و الگو و رفتار در جامعه کوتاهی کرده‌اند.

او ادامه داد: در سال‌های قبل مشکلاتی را در این حوزه در کشور شاهد بودیم، در سطح شهرستان دماوند باید در قالب شورای فرهنگ عمومی برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد و تلاش شود مشکلات به حداقل برسند.

رسولی‌نژاد اظهار کرد: در کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم چهره‌های تاثیرگذاری حضور دارند و مباحث تعالی خانواده، جمعیت، فرزندآوری و مشوق‌ها در این مجلس مصوب و تایید شدند که آثارش را خواهد گذاشت، البته باید نظارت بر اجرای قانون مورد توجه باشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گاهی در اجرای قوانین دچار مشکل می‌شویم، ممکن است دولت قوانین را قبول نداشته باشد و در ادامه به گونه‌ای عمل کند که اثرات قانون را خنثی کند یا سلیقه‌ای عمل شود.

او تصریح کرد: در خصوص مانع زدایی و تولید در مجلس کمیته ویژه‌ای تشکیل دادیم و از بخش‌های غیردولتی، خصوصی و تعاونی دعوت کرده و نقطه نظرات آنها را گوش کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار